Код курса Ekon4078
Кредитные пункты 2
Общее количество часов80
Kоличество часов лекций16
Kоличество часов семинаров и практических занятий16
Количество часов самостоятельной работы студента48
Дата утвеждения курса16.02.2016
Ekon2017,
Ekon3120,
PārZ3066,
VadZ3058,
1. Alsiņa R., Gertners G. Uzņēmējdarbības plānošanas principi un metodes. Rīga: RTU, 2007. 229 lpp.
2. Barrow P. Biznesa plāni: kā tos uzrakstīt un īstenot. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2008. 213 lpp.
3. Blackwell E. How to prepare a business plan. London: Kogan Page, 2008. 182 lpp.
4. Rurāne M.Uzņēmējdarbības organizācija un plānošana. Rīga : Biznesa augstskola Turība, 2002. 330 lpp.
1. Lynn J. Start Your Own Restaurant and more. Irvine, Calif.: Entrepreneur Press, 2009. 274 lpp.
2. Kotlers F. Kotlers par mārketingu: kā radīt, iekarot tirgu un dominēt tajā. Tulk. no angļu val. Rīga : Lietišķās informācijas dienests, 2007. 269 lpp.
3. Walker J. R. The restaurant: from concept to operation. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons, 2007. 493 lpp.
4. Wood M. B. Essential guide to marketing planning. Harlow: Prentice Hall Financial Times, 2007. 268 lpp.
1. Kapitāls: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505
2. Biznesa psiholoģija. Ikšķile: Saules bite. ISSN 1691-3183
3. Forbes. Rīga: SK Media. ISSN 1691-6018