Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Neaktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Hазвание курса
Код курса VadZ3022
Кредитные пункты (ECTS) 3
Общее количество часов 81
Kоличество часов лекций 20
Kоличество часов семинаров и практических занятий 12
Количество часов самостоятельной работы студента 49
Дата утвеждения курса 11/10/2011
 
Разработчик курса
, Inese Saulāja

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Учебная литературa
1. Nevils L. Stratēģiskā plānošana. Rīga: Multineo, 2007. 247 lpp.
2. Paula D. Latvijas ekonomikas konkurētspēja un investīciju nozīme tās veidošanā. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2009. 166 lpp.
3. Caune J., Dzedons A. Pētersons L. Stratēģiskā vadīšana. Kamene, Rīga, 2000. 232 lpp. 4. Kalve I. Apseglot pārmaiņu vējus. Stratēģiskā un pārmaiņu vadība / Ieva Kalve. Rīga: Biznesa augstskola "Turība", 2005. 295 lpp.
Дополнительная литература
1. Blaits Dž. Mārketings. Rokasgrāmata. Rīga: Zvaigzne ABC, 2004. 284 lpp.
2. Plānošana un ražošanas procesa organizēšanas pamatprincipi / Andra Zvirbule-Bērziņa, Līga Mihejeva, Anita Auziņa. Rīga: Biznesa augstskola "Turība", 2004. 143 lpp. 3. Thompson A. Strategic management: concepts and cases. Boston: IRWIN, 1992. 1117 p.
Периодика и другие источники информации
1. Dienas bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005-. ISSN 1407-2041.
2. Forbes. Rīga: SK Media. ISSN 1691-6018. 3. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem : krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga : Lietišķās informācijas dienests, 1998-. ISSN 1407-2505.