Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Hазвание курса
Код курса Soci5040
Кредитные пункты (ECTS) 3
Общее количество часов 81
Kоличество часов лекций 12
Kоличество часов семинаров и практических занятий 12
Количество часов самостоятельной работы студента 57
Дата утвеждения курса 04/11/2020
 
Разработчик курса
, Lana Janmere

Предварительные знания
Soci5041,
Учебная литературa
1.Babbie E., Halley F., Wagner W. E., Zaino J. Adventures in Social Research: Data Analysis Using IBM SPSS Statistics. Thousand Oaks, Calif.: Sage, 2013. 456 p.
2.Bourke J., Kirby A., Doran J. Survey & questionnaire design: Collecting Primary Data to Answer Research Questions: eBook. Ireland: NuBooks, 2016. 47 p. Retrieved from EBSCO eBook Academic Collection via LLU Fundamental library network.
3.Elst van H. Foundations of Descriptive and Inferential Statistics. Germany, 2019. 176 p. Elektroniski pieejama https://arxiv.org/pdf/1302.2525.pdf.
4.Greasley P. Quantitative Data Analysis Using SPSS. An Introduction for Health & Social Science. England: Open University Press, 2008. 146 p. Elektroniski pieejama https://knowledgegat.com.au/wp-content/uploads/2019/12/Analysis_SPSS.pdf.
5.Jansons V., Kozlovskis K. Mārketinga pētījumi: teorija un prakse SPSS 20 vidē. 1. daļa. Rīga, RTU izdevniecība, 2015. 400 p. Tiešsaistē pieejama https://dom.lndb.lv/data/obj/841728.html.
6.Sirkin R. M. Statistics for the Social Sciences. London: Sage Publications, 2005. 632 p.
Дополнительная литература
1.Arhipova I., Bāliņa S. Statistika ekonomikā un biznesā. Risinājumi ar SPSS un Microsoft Excel. Rīga: Datorzinību Centrs, 2006. 364 lpp.
2.Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp.
3.Jansons V., Kozlovskis K. Mārketinga pētījumi: teorija un prakse SPSS 20 vidē. 2. daļa. Rīga: RTU izdevniecība, 2016. 326 lpp. Tiešsaistē pieejama https://dom.lndb.lv/data/obj/841729.html.
4.Jansons V., Kozlovskis K. Mārketinga pētījumi: teorija un prakse SPSS 20 vidē. 3. daļa. Rīga: RTU izdevniecība, 2018. 290 lpp. Tiešsaistē pieejama https://dom.lndb.lv/data/obj/841730.html.
5.Lasmanis A. Datu ieguves, apstrādes un analīzes metodes pedagoģijas un psiholoģijas pētījumos. 1. grāmata. Rīga: SIA “Izglītības soļi”, 2002. 236 lpp.
6.Lasmanis A. Datu ieguves, apstrādes un analīzes metodes pedagoģijas un psiholoģijas pētījumos. 2. grāmata. Rīga: SIA “Izglītības soļi”, 2002. 422 lpp.
Периодика и другие источники информации
1.European Societies - European Sociological Association, UK. Pieejams: http://www.europeansociology.org/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=29
2.International Journal of Social Research Methodology. Pieejams: http://www.tandfonline.com/loi/tsrm20
3.R Programming Tutorial - Learn the Basics of Statistical Computing. Pieejams: https://www.youtube.com/watch?v=_V8eKsto3Ug
4.Statistics - A Full University Course on Data Science Basics. Pieejams: https://www.youtube.com/watch?v=xxpc-HPKN28