Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code Psih6009
Kreditpunkte (ECTS) 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 81
Vorlesungen (Stundenzahl) 8
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 24
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 49
Bestätigt am (Datum) 20/04/2011
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Anita Rācene

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1.Encyclopedia of Career Development. Vol.1-2. Greenhaus J.H., Callanan G.A. (ed.). Thousand Oaks, California: SAGE, 2006. 992 p. 2. Nelson J.R. Theory and Practice of Counselling and Therapy. Thousand Oaks, CA: SAGE, 2006. 482 p. 3. Polan E., Taylor D. Journey Across the Life Span: Human Development and Health Promotion. 4th edition. Philadelphia: F.A. Davis Company, 2010. 264 p. 5. Psiholoģija. 1. grāmata: Pamatjautājumi - teorijas un pētījumi. Autoru kolektīvs. Rīga: Zvaigzne ABC, 2015. 358 lpp. 6. Psiholoģija. 2. grāmata: Personība, grupa, sabiedrība, kultūra. Autoru kolektīvs. Rīga: Zvaigzne ABC, 2015. 304 lpp. 7. Psiholoģija. 3. grāmata: Lietišķās jomas. Autoru kolektīvs. Rīga: Zvaigzne ABC. 166 lpp. 8. Jansone I. Cilvēka attīstība un dzīves cikli. Rīga: LU Sociālo zinātņu fakultāte, 2009. 112 lpp.
Weiterfuhrende Literatur
1.Pourchot T., Smith C. Adult Learning and Development: Perspectives from Educational Psychology. Lawrence Erlbaum Associates, 2006. 2. Микляева А. В. Возрастная дискриминация как социально-психологический феномен. Санкт-Петербург: Речь, 2009. 156 c. 3. Ģeģere A. Izdegšanas sindroms sociālā darba speciālistiem. Rīga: Aisma Profesionālās pilnveides un supervīzijas centrs, 2018. 90 lpp.