Kurstitel |
|
Kurs-Code |
Psih6009 |
Kreditpunkte (ECTS) |
3 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) |
81 |
Vorlesungen (Stundenzahl) |
8 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge |
24 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) |
49 |
Bestätigt am (Datum) |
20/04/2011 |
|
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) |
, Anita Rācene
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen |
1.Encyclopedia of Career Development. Vol.1-2. Greenhaus J.H., Callanan G.A. (ed.). Thousand Oaks, California: SAGE, 2006. 992 p. 2. Nelson J.R. Theory and Practice of Counselling and Therapy. Thousand Oaks, CA: SAGE, 2006. 482 p. 3. Polan E., Taylor D. Journey Across the Life Span: Human Development and Health Promotion. 4th edition. Philadelphia: F.A. Davis Company, 2010. 264 p. 5. Psiholoģija. 1. grāmata: Pamatjautājumi - teorijas un pētījumi. Autoru kolektīvs. Rīga: Zvaigzne ABC, 2015. 358 lpp. 6. Psiholoģija. 2. grāmata: Personība, grupa, sabiedrība, kultūra. Autoru kolektīvs. Rīga: Zvaigzne ABC, 2015. 304 lpp. 7. Psiholoģija. 3. grāmata: Lietišķās jomas. Autoru kolektīvs. Rīga: Zvaigzne ABC. 166 lpp. 8. Jansone I. Cilvēka attīstība un dzīves cikli. Rīga: LU Sociālo zinātņu fakultāte, 2009. 112 lpp. |
Weiterfuhrende Literatur |
1.Pourchot T., Smith C. Adult Learning and Development: Perspectives from Educational Psychology. Lawrence Erlbaum Associates, 2006. 2. Микляева А. В. Возрастная дискриминация как социально-психологический феномен. Санкт-Петербург: Речь, 2009. 156 c. 3. Ģeģere A. Izdegšanas sindroms sociālā darba speciālistiem. Rīga: Aisma Profesionālās pilnveides un supervīzijas centrs, 2018. 90 lpp. |