Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours Psih2032
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 20/04/2011
 
Auteurs du cours
, Inga Andersone-Penčuka

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1.Amonašvili Š. Bērna kausā mirdz kultūras grauda iedīglis. Rīga, 2007. 53 lpp. 2. Geidžs N.L., Berliners D.C. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 1998. 662 lpp. 3. Goulmens D. Tava emocionālā inteliģence. Kāpēc tai mēdz būt lielāka nozīme nekā IQ. Rīga: Jumava, 2001. 462 lpp 4. Hofmanis K.D. Prezentācija un moderācija. Zvaigzne ABC, 2005. 128 lpp. 5. Karpova Ā. Personība. Teorijas un to rādītāji. Rīga: Zvaigzne ABC, 1998. 6. Milts A. Saskarsmes ētika. Rīga: Zvaigzna ABC, 2004. 155 lpp. 7. Reņģe V. Psiholoģija. Personības psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2000.
Ouvrages supplémentaires
1.Armstrong M., Stephens T. A Handbook of Management and Leadership. Kogan Page, 2005. 242 p. 2. Carey K., Goodman G. Critical Multicultural Conversations. Cresskill. New Jersey: Hampton Press, 2004. 278 p 3.Čehlova Z. Izziņas aktivitāte mācībās. Rīga: RaKa, 2002. 136 lpp. 4. Čehlova Z., Grinpauks Z. Skolēnu integratīvo prasmju veidošanās. Rīga: RaKa, 2003. 113 lpp. 5. Doman G., Doman J. How to multiply your babies intelligence. New York: Garden City Park, 1994. 238 p.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1.Baltic Journal of Psychology. ISSN 1407-768X. 3. Mūžizglītības memorands. Eiropas komisijas darba dokuments [tiešsaiste] [skatīts 24.11.2018.]. Pieejams:https://www.tip.edu.lv/media/files/Muzizglitibas_memorands.pdf 4. Journal of Teacher Education and Training. Fakulty of Pwdagogy and Psychology Daugavpils University. ISSN‎: ‎0022-4871 (print); 1552-7816 (web).