Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Hазвание курса | |
Код курса | Peda5024 |
Кредитные пункты (ECTS) | 3 |
Общее количество часов | 81 |
Kоличество часов лекций | 16 |
Kоличество часов семинаров и практических занятий | 16 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 49 |
Дата утвеждения курса | 20/04/2011 |
Разработчик курса | |
, Līga Damberga , Anita Aizsila |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Учебная литературa | |
1. Beļickis I. Izglītības alternatīvās teorijas. Rīga: RaKa, 2001., 203 lpp.
2. Helminga H. Montesori pedagoģija. Rīga: Jumava, 2006., 154 lpp. 3. Karlgrēns F. Valdorfa pedagoģija. Rīga: Jumava, 2008., 193 lpp. 4. Legrand L. Celestin Freinet. (2000). International Bureau of Education, val.XXIII |
|
Дополнительная литература | |
1. Altermans K., Čaure A. Bērns, mēs tev palīdzēsim to veikt pašam! Rīga, Izglītība, 1995., 93 lpp.
2. Prudņikova I. Montesori pedagoģija ikdienā. Rīga, RaKa, 2004., 180 lpp. 3. Šteiners R. Vispārējā cilvēkmācība kā pedagoģijas pamats. Rīga, RaKa, 2000., 158 lpp. |
|
Периодика и другие источники информации | |
1. Izglītība un Kultūra : Latvijas Republikas nedēļas laikraksts. Rīga : Izglītība. ISSN 1407-4036.
2. Pedagogy and Teachers Education. Acta Univeritatis Latviensis. ISSN 1407-2157. 3. Journal of Teacher Education for Sustainability. Institute of sustainable Education Daugavpils University ISSN 1691-4147. |