Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code Peda5004
Kreditpunkte (ECTS) 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 81
Vorlesungen (Stundenzahl) 16
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 16
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 49
Bestätigt am (Datum) 19/02/2014
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Iveta Kokle-Narbuta

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1.Gudjons H. Pedagoģijas pamatatziņas [2. izd.]. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 394 lpp.
2.Krūze A., Ķestere I. Pedagoģijas vēsture: 15 jautājumi. Rīga: RaKa, 2010. 298 lpp.
3.Mārtinsone K., Lasmane A., Karpova Ā. Psiholoģijas vēsture. Rīga: Zvaigzne ABC, 2016. 544 lpp. 4.Rutka L. Pedagoga psiholoģiskā kompetence. Rīga: RaKa, 2012. 178 lpp.
Weiterfuhrende Literatur
1.Knowledge and Networks. Ed. Gluckler J., Lazega E., Hammer I. Springer Open, 2017. 386 p. Pieejams: https://link.springer.com/content/pdf/10.1007%2F978-3-319-45023-0.pdf
2.Katane I. Paradigmas Latvijas izglītības vidē mūsdienās [elektroniskais resurss]. Monogrāfisko pētījumu sērija „Izglītības ekoloģija”. Jelgava: LLU TF IMI, 2007. 117 lpp.
3.Katane I. Pedagoģijas teorētiskie pamati. Rīga: BUTS, 2006. 272 lpp. 4.Lieģeniece D. Ievads andragoģijā. Rīga: RaKa, 2002. 183 lpp.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1.LLU TF IMI starptautisko zinātnisko konferenču krājumi "Rural Environment. Education. Personality" [„Lauku vide. Izglītība. Personība"] rakstu krājumi. ISSN 2255-808X
2.Journal of Educational Psychology. Online ISSN: 1939-2176. Skatīts 17.11.2018 no: http://www.apa.org/pubs/journals/edu/index.aspx
3.Journal of Education for Teaching. Online ISSN: 1360-0540.Skatīts 17.11.2018 no: http://www.tandf.co.uk/journals/titles/02607476.asp