Statuss(Neaktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Titre du cours | |
Code du cours | Peda4022 |
Crédits (ECTS) | 4.5 |
La quantité totale d'heures en classe | 121.5 |
Nombre de conferences | 21 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 27 |
Date de l'approbation du cours | 23/04/2013 |
Auteurs du cours | |
, Vilnis Tomsons |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Manuels | |
1. Tomsons V. Pedagoģisko pētījumu metodoloģija: mācību līdzeklis. Jelgava: LLU, 2009. 35 lpp. 1.daļa Pētījuma pamatjautājumi.
2. Kroplijs A., Rasčevska M. Kvalitatīvās pētniecības metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: RaKa, 2004. 178 lpp. 3. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība: mācību grāmata augstskolu izglītības un pedagoģijas profesionālo un akadēmisko studiju programmu studentiem. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp. 4. Plonsky M. Nonparametric Statistics: Psychological Statistics [tiešsaiste] [skatīts 2010.gada 9.aprīlī]. Pieejams: http://www.uwsp.edu/psych/stat/14/nonparm.htm |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1. Paura L., Arhipova I. Neparametriskās metodes: SPSS datorprogramma: Mācību līdzeklis. Jelgava: LLKC, 2002. 148 lpp.
2. Eko U. Kā uzrakstīt diplomdarbu. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2006. 319 lpp. 3. Elementary Concepts in Statistics: StatSoft Electronic Statistics Textbook [tiešsaiste] [skatīts 2010.gada 9.aprīlī]. Pieejams: http://www.statsoft.com/textbook/esc.html |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1. Skolotājs: pieredze, teorija, prakse. Rīga: RaKa, 2000. ISSN 1407-1045. |