Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours Peda2023
Crédits (ECTS) 4.5
La quantité totale d'heures en classe 121.5
Nombre de conferences 24
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 24
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 72
Date de l'approbation du cours 14/02/2012
 
Auteurs du cours
, Baiba Briede

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1. Didaktika. Ievērojamākie pedagogi par mācību teoriju. Rīga: RaKa, 2000. 344 lpp.
2. Geidžs N.L., Berliners D.C. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 1998. 662 lpp.
3. Prets D. Izglītības programmu pilnveide: pedagoga rokasgrāmata. Rīga: Zvaigzne ABC, 2000. 383 lpp. 4. Žogla I. Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa, 2001. 275 lpp.
Ouvrages supplémentaires
1. Briede B. Mācību metodes. Jelgava: LLU, 1997. 68 lpp. (līdzautori: M.Doils, H.Makintaire, L.Pēks, I. Šīlda)
2. Čehlova Z. Izziņas aktivitāte mācībās. Rīga: RaKa, 2002. 136 lpp. 3. Krastiņa E., Pipere A. Skolēnu mācību sasniegumu pašizvērtēšana sākumskolā. Rīga: RaKa, 2004. 216 lpp.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1. European Journal of Teacher Education. ISSN 0261-9768 (Print), 1469-5928 (Online).http://www.tandfonline.com/loi/cete20
2. Teaching and Teacher Education. ISSN: 0742-051X. http://www.sciencedirect.com/science/journal/0742051X 3. The Journal of Didactics. ISSN: 2067-4627. http://psiho.ubbcluj.ro/SSU/revista/HOME.html