Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Hазвание курса | |
Код курса | PārZP041 |
Кредитные пункты (ECTS) | 6 |
Общее количество часов | 162 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 162 |
Дата утвеждения курса | 12/10/2011 |
Разработчик курса | |
, Sandra Īriste |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Учебная литературa | |
1. Bergin T. An introduction to data analysis (2018). Thousand Oaks, CA: SAGE Publications Ltd, 269 p.
2. Croucher S.M. Understanding communication research methods (2019). New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 323 p. 3. Kristapsone S. Statistiskās analīzes metodes pētījumā (2020). Rīga: Biznesa augstskola Turība, 477 lpp. 4. Praude V. Pārdošanas vadība (2018). Rīga: Biznesa augstskola Turība, 407 lpp. 5. Tarling K. The service organization (2023). London: London Publishing Partnership, 268 p. |
|
Дополнительная литература | |
1. Deiss R. Digital marketing (2017). Hoboken, NJ: Wiley, 334 p.
2. Eagle L. Marketing communications (2021). New York: Routledge, 401 p. 3. Esteban-Bravo M. Marketing research methods (2021). Cambridge: Cambridge University Press, 862 p. 4. Kelmere L. Ievads grāmatvedībā jeb Grāmatvedības pamati: teorija un uzdevumi (2020). Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 255 lpp. 5. Liniņa I. Kā piesaistīt un noturēt pircēju (2018). Rīga: Biznesa augstskola Turība, 187 lpp. 6. Percy L. Strategic integrated marketing communications (2018). Abingdon, Oxon: Routledge, 305 p. 7. Praude V. Pārdošanas vadība (2018). Rīga: Biznesa augstskola Turība, 407 lpp. 8. Walker J.R.The restaurant: from concept to operation. (2014). Hoboken, New Jersey: Wiley, 492 p. 9. Weeden C., Boluk K. Managing ethical consumption in tourism (2014). New York: Routledge, 254 p. 10. Wirtz J. Services marketing (2016). New Jersey: World Scientific, 783 p. |