Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code PārZ3079
Kreditpunkte (ECTS) 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 81
Vorlesungen (Stundenzahl) 4
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 8
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 69
Bestätigt am (Datum) 21/03/2018
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Dace Kļava
, Zanda Krūma

Vorkenntnisse
PārZ1011,
PārZ1012,
PārZ1013,
PārZ3089,
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
Moskowitz H., Porretta S, Silche M. Concept Research in Food Product Design and Development. Wiley-Blackwell, 2008. 612 p. ISBN: 978-0-470-28999-0 New product development. C. Berenson, M. Iansiti, T. J Kosnik u.c.e.all. 2nd ed. Boston, Massachusetts (ASV): Harvard Business publishing, 2002. 159 lpp.
Weiterfuhrende Literatur
Kotler P. Kotlers par mārketingu: kā radīt, iekarot tirgu un dominēt tajā. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007. 269 lpp. ISBN 9789984995267.
https://www.sciencedirect.com/
https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic Noformēšanas vadlīnijas, https://www.ptf.llu.lv/sites/ptf/files/2021-02/Noformesanas_noteikumi_2020_PTF.pdf.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
Zinātniskās datu bāzes:
1.ScienceDirect, https://www.sciencedirect.com;
2.Scopus, https://www.scopus.com; 3. Web of Science, https://www.webofscience.com.