Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | MežZ3089 |
Kreditpunkte (ECTS) | 3 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 81 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 16 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 16 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 49 |
Bestätigt am (Datum) | 18/01/2022 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Edgars Dubrovskis |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1. Dreimanis A. Mežsaimniecības pamati., mācību līdzeklis LLU Meža fakultātes studentiem un nozares speciālistiem., A/S LVM., Jelgava: LLU Meža fakultāte, Studentu biedrība "Šalkone". 2016. 219 lpp.
2. Skudra P., Dreimanis A., Mežsaimniecības pamati. Rīga: Zvaigzne, 1993. 262 lpp. 3. Mangalis I. Meža atjaunošana un ieaudzēšana. Rīga: Et Cetera, 2004. 455 lpp. 4. Zālītis P., Mežkopības priekšnosacījumi. Rīga: Et Cetera, 2006. 219 lpp. |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1. Meža izmantošana Latvijā - vēsture, stāvoklis, perspektīvas. Sast. Z. Saliņš. Jelgava: Meža izmantošanas kat., 1999. 270 lpp.
2. Kopšanas ciršu rokasgrāmata. Autoru kolektīvs., Rīga: A/S "Latvijas Valsts meži", 2008. 108 lpp. 3. Ceļvedis Latvijas privāto mežu īpašniekiem. Autoru kolektīvs.,, Rīga: Et Cetera, 2005. 212 lpp. 4. Miezīte O. Meža aizsardzība un apsardzība. I daļa: Meža entomoloģija:, mācību līdzeklis LLU Meža fakultātes studentiem un nozares speciālistiem., A/S LVM., Jelgava: LLU Meža fakultāte, Studentu biedrība "Šalkone". 2015. 172 lpp. 5. Miezīte O. Meža aizsardzība. II daļa: Meža fitopatoloģija:, mācību līdzeklis LLU Meža fakultātes studentiem un nozares speciālistiem., A/S LVM., Jelgava: LLU Meža fakultāte, Studentu biedrība "Šalkone". 2017. 173 lpp. Pieejams: https://www.mf.llu.lv/sites/mf/files/files/lapas/Meza_fitopatalogija_apskates.pdf |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1. Rakstu krājums "Mežzinātne", ISSN 1407-270X 2. Rakstu krājums "Baltic Forestry", ISSN 1392-1355 |