Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours Mate2029
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 16/10/2019
 
Auteurs du cours
, Līga Zvirgzdiņa
, Liene Strupule

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1.Revina I., Peļņa M., Gulbe M., Bāliņa S. Matemātikā ekonomistiem. Teorija un uzdevumi. Rīga: Izglītības soļi, 2006.
2.Revina I., Peļņa M., Gulbe M., Bāliņa S. Uzdevumu krājums matemātikā ekonomistiem. Rīga, Zvaigzne, 1997.
3.Kronbergs E., Rivža P., Bože Dz. Augstākā matemātika. I, II daļa. Rīga; Zvaigzne, 1988.
4.Šteiners K., Siliņa B. Augstākā matemātika. II, III daļa. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999, 1997.
5.Rosser M. Basic mathematics for economists. Second Edition. Rautledge, 2003.
Ouvrages supplémentaires
1.Buiķis M. Finansu matemātika.Rīga, 2002. Biznesa izglītības bibliotēka I
2.Grīnglazs L., Kopitovs J. Augstākā matemātika ekonomistiem (ar datoru lietojuma paraugiem uzdevumu risināšanai). Rīga, 2003. Biznesa izglītības bibliotēka III.
3.Hazans M., Jaunzems A. Augstākās matemātikas kursa pamatjēdzienu ekonomiskā interpretācija un realizācija. Rīga: LU, 1980.
4.Mizrahi A., Sullivan M. Mathematics for Buisiness and Social sciences. Wiley&Sons, 1988.
5.Strupule L., Jēgere I. Matemātika ekonomistiem. Programma, lekciju konspekts, uzdevumu risinājumu paraugi un patstāvīgā darba uzdevumi, Ekonomikas fakultātes pilna un nepilna laika studiju programmai. LLU. Jelgava, 2009.
6.Čerņajeva S., Vintere A. Mācību līdzeklis augstākās matemātikas pamatu apguvei. Rīga-Jelgava: 2016. 198 lpp.
7. Buiķis M. Finansu matemātika. Rīga, 2002. Biznesa izglītības bibliotēka I.
7.Grīnglazs L., Kopitovs J. Augstākā matemātika ekonomistiem (ar datoru lietojuma paraugiem uzdevumu risināšanai). Rīga, 2003. Biznesa izglītības bibliotēka III.