Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Titre du cours | |
Code du cours | LauZ4021 |
Crédits (ECTS) | 6 |
La quantité totale d'heures en classe | 162 |
Nombre de conferences | 32 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 24 |
Nombre des travaux du laboratoire | 8 |
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant | 98 |
Date de l'approbation du cours | 28/10/2011 |
Auteurs du cours | |
, Ieva Žukauska |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Manuels | |
1. Dembovskis A., Drudze I. Gailīte M. u.c. Dārzeņkopība: lauka dārzeņu audzēšana: rokasgrāmata. Pūre : Pūres Dārzkopības izmēģinājumu stacija, 2007. 284 lpp.
2. Gailītis M.,Gailīte M. Augļu un dārzeņu kvalitātes novērtēšanas rokasgrāmata valsts inspektoriem. Rīga : Rigana, 2002. 96 lpp. 3. Plīse E. Dārzeņu kaitēkļi. Ozolnieki: LLKC, 2004. 98 lpp. 4. Мамонов, Е. В. Овощные культуры. Москва: ЭКСМО-Пресс : Лик пресс, 2001. 493 с. |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1. Ērmane K. Z/s „Galiņi” saimnieciskās darbības izvērtējums un attīstības iespējas KS „Mūsmāju Dārzeņi”: diplomdarbs profesionālās augstākās izglītības kvalifikācijas ieguvei. Latvijas Lauksaimniecības universitātes Agrobioloģijas inst.; zin.vad. I.Žukauska, 2011. 2. Gailīte Z. Ķiploku ( Allium sativum L.) veģetatīvā pavairošana ar sīksīpoliņiem: zinātniskais darbs bakalaura grāda ieguvei. Latvijas Lauksaimniecības Universitātes Agrobiotehnoloģijas institūts; zin.vad. I.Žukauska, Jelgava. 2009. 35 lpp. | |
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1. Latvijas Lauksaimniecības universitātes Raksti. Latvijas Lauksaimniecības universitāte. ISSN 1407-4427.
Agronomijas Vēstis : zinātnisko rakstu krājums. Latvijas Lauksaimniecības un meža zinātņu akadēmija, Latvijas Lauksaimniecības Universitāte, Lauksaimniecības fakultāte. ISBN 9984555895(5). ISSN 1691-3585. 2. Dārzs un Drava: dārzkopības un biškopības žurnāls. Rīga: Dārzs un Drava ISSN 0132-6457. 3. AgroTops. Rīga: Aģentūra Agro apgāds. ISSN 1407-5164. |