Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Hазвание курса | |
Код курса | Ekon5146 |
Кредитные пункты (ECTS) | 6 |
Общее количество часов | 162 |
Kоличество часов лекций | 24 |
Kоличество часов семинаров и практических занятий | 24 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 114 |
Дата утвеждения курса | 16/02/2022 |
Разработчик курса | |
, Sandija Zēverte-Rivža , Zane Vītoliņa |
|
Предварительные знания | |
Ekon5089, Ekon5090, Ekon5140, |
|
Учебная литературa | |
1.Mārtinsone K., Pipere A. (2021) Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU, 607. lpp.
2.Bui N.Y. (2020) How to Write a Master`s Thesis. Third edition, SAGE, 288 p. 3.Creswell, J. W., & Creswell, J. D. (2018). Research design: qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. Fifth edition. Los Angeles: SAGE, p.275. 4.Mārtinsone, K., Pipere, A., Kamerāde, D. (2016). Pētniecība: teorija un prakse. Rīga: Raka, 546 lpp. 5.Bryman, A. (2012). Social Research Methods, 4th Edition, 809 p. 6.Sekaran U. (2009) Research Methods for Business - John Wiley & Sons, Inc., 468 p. 7.Digitalizācija un sabiedrība (2021) rakstu krājums / zinātniskā redaktore Anda Rožukalne. Rīga: Latvijas Nacionālā bibliotēka, 143 lpp. 8.Salkind N. (2008) Exploring Research. 7th Edition – Pearson Education, 336 p. |
|
Дополнительная литература | |
1.Autortiesību likums. Pieejams: https://likumi.lv/ta/id/5138-autortiesibu-likums
2.Hakim C. (2000) Research Design: Successful Designs for Social and Economic Research. 2nd Edition. New York: Routledge, 256 p. 3.Wolf C., Joye D., Smith T.W., Fu Yang-chih. (2016) The Sage Handbook of Survey Methodology. Croydon: Sage Publications Ltd, 716 p. 4.Willoughby D. (2015) An Essential Quide to Business Statistics. UK : John Wiley $ Sons, 356 p. 5.Collis J., Hussey R. (2009) Business Research. A Practical Guide for Undergraduate& Postgraduate Students, London, p.376. 6.Fisher C. (2007) Researching and writing dissertation. Second edition. – Pearson Education, 369 p. 7.Ghauri, P., Gronhaug, K. (2010) Research methods in Business studies, 4th edition. Prentice Hall, 288 p. 8.Toepoel V. (2016) Doing Surveys Online. Croydon : Sage Publications Ltd, 258 p. |
|
Периодика и другие источники информации | |
1.Eurostat datu bāze. Pieejams:http://ec.europa.eu/eurostat
2.Centrālā statistikas pārvalde. Pieejams:http://www.csb.gov.lv/ 3.Latvijas Zinātņu akadēmija. Pieejams:http://www.lza.lv/ 4.Izglītības un zinātnes ministrija. Pieejams:http://www.izm.gov.lv 5.Zinātniskās darbības likums. Pieejams: http://www.likumi.lv/doc.php?id=107337 6.Reģionālās attīstības indikatoru modelis. Pieejams:http://raim.gov.lv/lv/riki 7.Valsts izglītības attīstības aģentūra. Pieejams:http://www.viaa.gov.lv/lat/ |