Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Hазвание курса
Код курса Ekon4082
Кредитные пункты (ECTS) 3
Общее количество часов 81
Kоличество часов лекций 16
Kоличество часов семинаров и практических занятий 16
Количество часов самостоятельной работы студента 49
Дата утвеждения курса 19/12/2019
 
Разработчик курса
, Ingūna Gulbe

Предварительные знания
PārZ1013,
PārZ1015,
PārZ3089,
Учебная литературa
1.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3. Kotler, Philip, Kotlers par mārketingu : kā radīt, iekarot tirgu un dominēt tajā / Filips Kotlers ; [no angļu valodas tulkojusi Rita Baroniņa]. Rīga : Lietišķās informācijas dienests, 2007. 269 lpp. ; 22 cm. ISBN 9789984995267.
4. Westwood, John, Kā rakstīt mārketinga plānu / Džons Vestvuds : [no angļu valodas tulkojusi Antra Legzdiņa]. Rīga : Zvaigzne ABC, c2008. 127 lpp.: diagr., tab.; 22 cm. Bizness un karjera. ISBN 9789984406275.
5.Kotler P., Armstrong G. Principles of Marketing.15 th edition. Pearson, 2014, pp 681.
6.Kotler P., Meller K.L.Marketing Management. Prentice Hall, 2015, pp 832.
7.Kolah A., High Impact Marketing That Gets Results, Kogan Page, 2013, 336.
Дополнительная литература
1. Fisk, Peter Mārketinga ģēnijs / Pīters Fisks : no angļu valodas tulkojusi Agnese Krivade, [Rīga] : Jāņa Rozes apgāds, 2009 390 lpp.ISBN 9789984233246.
2. Kenneth E. Clow, Donald E Baack (2015) Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications, Global Edition. Pearson Publishing, 496 pp. ISBN-10: 1292093633, ISBN-13: 9781292093635.
3. Palmer, A. Principles of Services Marketing. Berkshire, 2014, pp. 495.
4.Hawkins D.I. , Mothersbaugh, D.L. Consumer Behavior. Building Marketing Strategy. New York, McGrae-Hill Irwin, 2013, pp.772.
Периодика и другие источники информации
1.“Dienas Bizness”, nedēļas laikraksts:Latvijas biznesa avīze.
2.“Kapitāls” žurnāls lietišķiem cilvēkiem, Rīga:SIA “Izdevniecība KK”. Issn 1407-2505.
3. American Marketing Association: https://www.ama.org/.
4. European Journal of Marketing:
https://www.emerald.com/insight/publication/issn/0309-0566.
5.Food Marketing (Pārtikas mārketings): http://www.consumerpsychologist.com/food_marketing.html
6. Food safety: from Farm to Fork (Pārtikas drošība: no fermas līdz dakšiņai): http://ec.europa.eu.
7. Journal of Marketing Theory and Marketing Practice”. Association of Marketing Theory and. Practice. US. ISSN: 10696679.