Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Hазвание курса | |
Код курса | Ekon2090 |
Кредитные пункты (ECTS) | 3 |
Общее количество часов | 81 |
Kоличество часов лекций | 16 |
Kоличество часов семинаров и практических занятий | 16 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 49 |
Дата утвеждения курса | 09/11/2011 |
Разработчик курса | |
, Zane Vītoliņa |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Учебная литературa | |
1. Praude V. Mārketings (teorija un prakse). 1. grāmata, 3.izdevums. Rīga: Burtene, 2011, 522 lpp.
2. Praude V. Mārketings (teorija un prakse). 2. grāmata, 3.izdevums. Rīga: Burtene, 2011, 340 lpp. 3. Niedrītis J. Ē. Mārketings. 4.izdevums. Rīga: Biznesa augstskola „Turība”, 2008, 488 lpp. 4. Harward Business Review. Mārketings. / tulkojums no angļu valodas, [Evija Rubene]. Rīga : Lietišķās informācijas dienests, 2009 145 lpp. Grāmatu sērija "Harvard business review on" . ISBN 9789984826554. |
|
Дополнительная литература | |
1. Hārts Dž., Dausta B. Panākumu plāns e – mārketings. Rīga: Lietišķās Informācijas dienests, 2007, 314 lpp.
2. Tirgzinības pamati. Rīga: Jumava, 2007, 311 lpp. 3. Kotlers F.Mārketinga pamati. Rīga: Jumava, 2006, 648 lpp. |
|
Периодика и другие источники информации | |
1. Dienas bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005-. ISSN 1407-2041.
2. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505. 3. European Journal of Marketing. Published by Emerald Insight. ISSN: 0309-0566. |