Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Neaktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code PedaD039
Kreditpunkte (ECTS) 9
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 243
Vorlesungen (Stundenzahl) 32
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 32
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 179
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Irēna Katane

Vorkenntnisse
ValoD001,
ValoD002, Fachsprache Deutsch fuer Forschung
PedaD041,
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1. Beach J.M. The Ecology of Education. Dare to Know: An Inquiry into Human Experience, Education and Enlightenment, 2011. Pieejams http://jmbeach.blogspot.com/2011/05/ecology-of-education.html 2. Bronfenbrenner U. The Ecology of Human Development: Experiments by Nature and Design. Cambridge, Massachusetts, London: Harvard University Press, 1979/2015. 352 p. Pieejams https://khoerulanwarbk.files.wordpress.com/2015/08/urie_bronfenbrenner_the_ecology_of_human_developbokos-z1.pdf 3. Briede B., Pēks L. Ekoloģiskā pieeja izglītībā. Jelgava, Latvijas Lauksaimniecības universitāte, 2011. 160 lpp. 4. Broks A. Izglītības sistemoloģija. Rīga: RaKa, 2000. 5. Cowie B., Khoo E. An Ecological Approach to Understanding Assessment for Learning in Support of Student Writing Achievement [tiešsaiste]. 2018. [Skatīts 14.01.2019.] Pieejams https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2018.00011/full 6. Fulans M. Pārmaiņu spēki. Izglītības reformu virzieni. Rīga:Zvaigzne ABC, 1999. 167 lpp. 7. Fullan M. Change theory: A force for school improvement. Copyright Centre for Strategic Education, Victoria, 2006. 8. Katane I. Paradigmas Latvijas izglītības vidē mūsdienās. Jelgava: LLU TF IMI, 2007. 117 lpp. Sērija „Izglītības ekoloģija”. 9. Katane I. No ekoloģiskās paradigmas līdz vides modelim izglītības pētniecībā. Jelgava, 2007. 239 lpp. Sērija „ Izglītības ekoloģija”. 10. Katane I., Pēks L. Izglītības ekoloģija: starpdisciplinārs virziens izglītības pētniecībā. Jelgava: LLU, IMI, 2006. Sērija "Izglītības ekoloģija". 11. Kersh N., Evans K. Lifelong Learning and Vocational Education and Training: Towards Understanding the Influence of Societal Ecosystems on Learning across the Lifespan. Vienna: UCL Institute of Education, 2018. Pieejams https://ec.europa.eu/social/vocational-skills-week/sites/evsw/files/07_11_2018_natalia_kersh_lifelong_learning_and_vocational_education_and_training_towards_understanding_the_influence_of_.pdf 12. Sterling S. Sustainable Education. Bristol: Green Books for the Schumacher Society 13. Ness A., Heukelands P.I. Dzīves filozofija. Personīgas pārdomas par jūtām un prātu. Rīga: Norden AB, 2004. 14. Wensing E.J., Torre C.A. The Ecology of Education: Knowledge Systems for Sustainable Developmen and Sustainability. Journal of Teacher Education for Sustainability, 2009, 11 (1), p. 3-17. 15. Митина А.М. Дополнительное образование взрослых за рубежом. Концептуальное становление и развитие. Москва: Наука, 2004.
Weiterfuhrende Literatur
1. Bronfenbrenner U. The Ecology of Human Development. Harvard University Press, 1996. 352 p. ISBN-10: 0674224574. Pieejams: http://www.amazon.com/Ecology-Human-Development-Experiments-Nature/dp/0674224574/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1307873130&sr=8-1 2. Katane I., Kalniņa I. Skolēnu personības konkurētspējas attīstība neformālās komercizglītības vidē. Jelgava: LLU, 2010. 331 lpp. ISBN 978-9984-48-028-2 3. Marten G.G. Human Ecology. Publisher: EarthScan, 2001. 256 p. ISBN-10: 9781853837142. Pieejams: http://www.amazon.com/Human-Ecology-Gerald-G-Marten/dp/1853837148/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1307873130&sr=8-6
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1. Human Ecology. Online ISSN: 1572-9915. Pieejams: http://www.springer.com/social+sciences/archaeology+%26+anthropology/journal/10745 2. Journal of Human Ecology. Online ISSN 0970-9274. Pieejams: http://www.krepublishers.com/02-Journals/JHE/JHE-00-0-000-000-1990-Web/JHE-00-0-000-000-1990-1-Cover.htm 3. Journal of Cross-Cultural Psychology. Online ISSN: 1552-5422. Piejams: http://jcc.sagepub.com/