Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Hазвание курса
Код курса Citi5009
Кредитные пункты (ECTS) 3
Общее количество часов 81
Kоличество часов лекций 12
Kоличество часов семинаров и практических занятий 12
Количество часов самостоятельной работы студента 57
Дата утвеждения курса 20/08/2019
 
Разработчик курса
, Zinta Gaile

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Учебная литературa
1.Day R.A., Gastel B. (2006). How to Write & Publish a Scientific Paper. Sixth Edition. New York: Cambridge University Press. 302 p.
2.Sisenis L., Ābele A. (2015). Studiju noslēguma darbu struktūra un noformēšana: metodiskie norādījumi Meža fakultātes studentiem. Jelgava: LLU. [tiešsaiste] [skatīts 18.07.2019.]. Pieejams: http://www.mf.llu.lv/lv/studiju-dokumenti-un-veidlapas.
3.Kļaviņš U., Sudārs R., Jankava A., Andersons G., Celms A., Gusta S., Īle U. (sastādītāji) (2017). Studentu darbu noformēšana: metodiskie norādījumi, atkārtots, papildināts izdevums. Jelgava: LLU. [tiešsaiste] [skatīts 18.07.2019.]. Pieejams:
http://www.vbf.llu.lv/lv/studiju-un-reglamentejosie-dokumenti.
4.Zinātniskā rakstīšana un pētījumu rezultātu izplatīšana (2018). Red. K. Martinsone un A. Pipere. Rīga: Rīgas Stradiņa universitāte. 301 lpp.
Дополнительная литература
1.Cargill M., O'Conor P. (2009). Writing Scientific Research Articles: Strategy and Steps.
[s. l.]: A John Wiley&Sons. 165 p.
2.Eko U. (2006). Kā uzrakstīt diplomdarbu. Rīga: SIA Jāņa Rozes apgāds. 314 lpp.
3.Gustavii B. (2006). How to Write and Illustrate a Scientific Paper. New York: Cambridge University Press. 141 p.
4.Mērvienību noteikumi: LR MK noteikumi Nr. 1186. Spēkā ar 29.10.2013. [tiešsaiste] [skatīts 18.06.2019.]. Pieejams: http://www.likumi.lv/ doc.php?id=261495.
Периодика и другие источники информации
1.Instructions to authors. In: LLU Journal “Rural Sustainability Research” [tiešsaiste] [skatīts 18.06.2019.]. Pieejams: https://www.llu.lv/ lv/llu-zinatniskais-zurnals-rural-sustainability-research