Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Titre du cours | |
Code du cours | VadZP038 |
Crédits (ECTS) | 6 |
La quantité totale d'heures en classe | 162 |
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant | 162 |
Date de l'approbation du cours | 16/10/2019 |
Auteurs du cours | |
, Gunta Grīnberga-Zālīte |
|
Connaissances de base | |
Ekon1024, Ekon2079, Ekon2128, Psih3010, VadZ1018, VadZ2043, |
|
Manuels | |
1.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp. 3.Kotler P., Keller K.L. Marketing Management, 14th ed., Pearson Education, 2012. 812p. E-grāmata, pieejama: http://socioline.ru/files/5/283/kotler_keller_-_marketing_management_14th_edition.pdf |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1.Baran, Roger J. Customer Relationship Management : the foundation of contemporary marketing strategy, 2nd edition. New York ; London : Routledge/Taylor & Francis Group, 2017, 499p.
2.Kotler P., Meller K.L. Marketing Management. Prentice Hall, 2015, 832p. 3.Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā, Rīga, Burtene, 2018, 256.lpp. 4.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija : reklāma, produktu realizācijas veicināšana, tiešais mārketings, interaktīvais mārketings, sabiedriskās saskarsmes, sponsorēšana, personiskā apkalpošana, izstādes, Rīga, Burtene, 2015, 464. lpp. |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1.Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas Biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 1992. ISSN 1407-2041
2.Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 1998. ISSN 1407-2041 3.Diena. Rīga: Diena, 1990. ISSN 1407-1290 |