Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code VadZP038
Kreditpunkte (ECTS) 6
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 162
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 162
Bestätigt am (Datum) 16/10/2019
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Gunta Grīnberga-Zālīte

Vorkenntnisse
Ekon1024,
Ekon2079,
Ekon2128,
Psih3010,
VadZ1018,
VadZ2043,
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3.Kotler P., Keller K.L. Marketing Management, 14th ed., Pearson Education, 2012. 812p. E-grāmata, pieejama: http://socioline.ru/files/5/283/kotler_keller_-_marketing_management_14th_edition.pdf
Weiterfuhrende Literatur
1.Baran, Roger J. Customer Relationship Management : the foundation of contemporary marketing strategy, 2nd edition. New York ; London : Routledge/Taylor & Francis Group, 2017, 499p.
2.Kotler P., Meller K.L. Marketing Management. Prentice Hall, 2015, 832p.
3.Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā, Rīga, Burtene, 2018, 256.lpp.
4.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija : reklāma, produktu realizācijas veicināšana, tiešais mārketings, interaktīvais mārketings, sabiedriskās saskarsmes, sponsorēšana, personiskā apkalpošana, izstādes, Rīga, Burtene, 2015, 464. lpp.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1.Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas Biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 1992. ISSN 1407-2041
2.Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 1998. ISSN 1407-2041
3.Diena. Rīga: Diena, 1990. ISSN 1407-1290