Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours Soci5040
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 12
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 12
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 57
Date de l'approbation du cours 04/11/2020
 
Auteurs du cours
, Lana Janmere

Connaissances de base
Soci5041,
Manuels
1.Bryan F.J. Manly, Jorge A.Navarro Alberto (2016). Multivariate Statistical Methods: A Primer. Fourth Edition, 269 p. Pieejama kā e-grāmata ESAF Informācijas kabinetā.
2.Bourke, J., Kirby, A., Doran, J. (2016). Survey & questionnaire design: Collecting Primary Data to Answer Research Questions: eBook. Ireland: NuBooks, p. 47. Retrieved from EBSCO eBook Academic Collection via LLU Fundamental library network.
3.Data Science & Big Data Analytics: Discovering, Analyzing, Visualizing and Presenting Data (2015). Indianapolis: John Willey & Sons, 410 p. ISBN: 978-1-118-87613-8
4.Elst van H. (2019) Foundations of Descriptive and Inferential Statistics. Germany, p. 176. Elektroniski pieejama https://arxiv.org/pdf/1302.2525.pdf.
5.Jansons V., Kozlovskis K. (2015). Mārketinga pētījumi: teorija un prakse SPSS 20 vidē. 1. daļa. Rīga, RTU izdevniecība, 400 lpp. Tiešsaistē pieejama https://dom.lndb.lv/data/obj/841728.html. 6.Miller J. (2022) Making Sense of Numbers: Quantitative Reasoning for Social Research. Thousand Oaks, California: Sage Publications Inc, 569 p. ISBN: 978-1-5443-5559-7.
Ouvrages supplémentaires
1.Arhipova I., Bāliņa S. Statistika ekonomikā un biznesā. Risinājumi ar SPSS un Microsoft Excel. Rīga: Datorzinību Centrs, 2006. 364 lpp.
2.Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp.
3.Jansons V., Kozlovskis K. Mārketinga pētījumi: teorija un prakse SPSS 20 vidē. 2. daļa. Rīga: RTU izdevniecība, 2016. 326 lpp. Tiešsaistē pieejama https://dom.lndb.lv/data/obj/841729.html.
4.Jansons V., Kozlovskis K. Mārketinga pētījumi: teorija un prakse SPSS 20 vidē. 3. daļa. Rīga: RTU izdevniecība, 2018. 290 lpp. Tiešsaistē pieejama https://dom.lndb.lv/data/obj/841730.html.
5.Lasmanis A. Datu ieguves, apstrādes un analīzes metodes pedagoģijas un psiholoģijas pētījumos. 1. grāmata. Rīga: SIA “Izglītības soļi”, 2002. 236 lpp.
6.Lasmanis A. Datu ieguves, apstrādes un analīzes metodes pedagoģijas un psiholoģijas pētījumos. 2. grāmata. Rīga: SIA “Izglītības soļi”, 2002. 422 lpp.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1.European Societies - European Sociological Association, UK. Pieejams: http://www.europeansociology.org/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=29
2.International Journal of Social Research Methodology. Pieejams: http://www.tandfonline.com/loi/tsrm20
3.R Programming Tutorial - Learn the Basics of Statistical Computing. Pieejams: https://www.youtube.com/watch?v=_V8eKsto3Ug
4.Statistics - A Full University Course on Data Science Basics. Pieejams: https://www.youtube.com/watch?v=xxpc-HPKN28