Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours KomZ5004
Crédits (ECTS) 6
La quantité totale d'heures en classe 162
Nombre de conferences 24
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 24
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 114
Date de l'approbation du cours 23/03/2022
 
Auteurs du cours
, Lāsma Līcīte-Ķurbe

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1.Kazaka O. Pirmā PR grāmata. Rīga: Trendsetter Publishing,2019. 182 lpp.
2.Bergstrems B. Vizuālā komunikācija. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 240 lpp.
3.Beks K. Mediju un komunikācijas zinātne. Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2021., 384 lpp.
4.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija I. Rīga: Burtene, 2015., 464 lpp.
5.Lehtonens J., Siliņa R., Ābelniece B. Riska un krīzes komunikācija. Rīga: Turība, 2011., 198 lpp.
Ouvrages supplémentaires
1.Brikše I. Komunikācija. Mediji. Universitāte. [tiešsaiste] Rīga: Apgāds Mansards, 2016., 304 lpp. [skatīts 17.02.2022.]
Pieejams: https://www.szf.lu.lv/fileadmin/user_upload/szf_faili/Petnieciba/Brikse_iekslapas___lab_.pdf
http://primolatvija.hosted.exlibrisgroup.com/permalink/f/13v39q/371KISC_AlephLNC04-000993538
2.Veinberga S. Komunikācija. Teorija un prakse. Rīga: Sava grāmata, 2019., 336 lpp.
3.Derkevica-Pilskunga J. Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and Legal Aspects. Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2021., 312 lpp.
4.Kramiņš E. Retorikas rokasgrāmata. Runāsim skaidri, spilgti, iedarbīgi! Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2016., 624 lpp.
5.Miri R. Brand Storytelling: Put Customers at the Heart of Your Brand Story. London: Kogan Page., 2020, p. 232.
6.Parson R. The Heart of Communication. London: Hodder & Stoughton, 2020, p. 176.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1. International Journal of Communication. Online ISSN: 1932-8036
2. Media and Coomunication. Online ISSN: 2183-2439
3. Coomunication Research. Online ISSN: 1552-3810