Titre du cours | |
Code du cours | KomZ5004 |
Crédits (ECTS) | 6 |
La quantité totale d'heures en classe | 162 |
Nombre de conferences | 24 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 24 |
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant | 114 |
Date de l'approbation du cours | 23/03/2022 |
Auteurs du cours | |
, Lāsma Līcīte-Ķurbe |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Manuels | |
1.Kazaka O. Pirmā PR grāmata. Rīga: Trendsetter Publishing,2019. 182 lpp.
2.Bergstrems B. Vizuālā komunikācija. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 240 lpp. 3.Beks K. Mediju un komunikācijas zinātne. Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2021., 384 lpp. 4.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija I. Rīga: Burtene, 2015., 464 lpp. 5.Lehtonens J., Siliņa R., Ābelniece B. Riska un krīzes komunikācija. Rīga: Turība, 2011., 198 lpp. |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1.Brikše I. Komunikācija. Mediji. Universitāte. [tiešsaiste] Rīga: Apgāds Mansards, 2016., 304 lpp. [skatīts 17.02.2022.]
Pieejams: https://www.szf.lu.lv/fileadmin/user_upload/szf_faili/Petnieciba/Brikse_iekslapas___lab_.pdf http://primolatvija.hosted.exlibrisgroup.com/permalink/f/13v39q/371KISC_AlephLNC04-000993538 2.Veinberga S. Komunikācija. Teorija un prakse. Rīga: Sava grāmata, 2019., 336 lpp. 3.Derkevica-Pilskunga J. Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and Legal Aspects. Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2021., 312 lpp. 4.Kramiņš E. Retorikas rokasgrāmata. Runāsim skaidri, spilgti, iedarbīgi! Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2016., 624 lpp. 5.Miri R. Brand Storytelling: Put Customers at the Heart of Your Brand Story. London: Kogan Page., 2020, p. 232. 6.Parson R. The Heart of Communication. London: Hodder & Stoughton, 2020, p. 176. |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1. International Journal of Communication. Online ISSN: 1932-8036
2. Media and Coomunication. Online ISSN: 2183-2439 3. Coomunication Research. Online ISSN: 1552-3810 |