Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours Ekon3104
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 20
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 12
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 19/11/2019
 
Auteurs du cours
, Arnis Lēnerts

Connaissances de base
Ekon2128,
Ekon3106,
Ekon3108,
Ekon3115,
Psih3010,
Soci2036,
VadZ3038,
Manuels
1.Lektauers A., Merkurjevs J., Romānovs A. Elektroniskā komercija: mācību līdzeklis. Rīga: RTU, 2008, 124 lpp
2.Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce, 3/E, Prentice Hall, 2011, 928 pp.
3.Stabulnieks J. E-komercijas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Rokasgrāmata. Latvijas Tehnoloģiskais centrs, 2010.
Ouvrages supplémentaires
1.Digitālais mārketings. Informācijas tehnoloģiju nozares konkurētspējas un eksportspējas paaugstināšana. Mācību materiāls. Projekta Nr. Nr.3.2.1.1/16/A/004. 2016, 47 lpp.
2.Atstāja Dz., Dimante Dž., Brīvers I. u.c. Vide un ekonomika. Monogrāfija. Rīga, LU, 2011, 256 lpp.
3.Hārts Dž., Dausta B. Pasākumu plāns: e – mārketings. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007, 314 lpp.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1.E-komercijas jaunumi – www.ecommercetimes.com
2.Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv
3.Patērētāju tiesību aizsardzības centrs – www.ptac.gov.lv/lv/content/par-e-komerciju