Titre du cours | |
Code du cours | Ekon3104 |
Crédits (ECTS) | 3 |
La quantité totale d'heures en classe | 81 |
Nombre de conferences | 20 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 12 |
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant | 49 |
Date de l'approbation du cours | 19/11/2019 |
Auteurs du cours | |
, Arnis Lēnerts |
|
Connaissances de base | |
Ekon2128, Ekon3106, Ekon3108, Ekon3115, Psih3010, Soci2036, VadZ3038, |
|
Manuels | |
1.Lektauers A., Merkurjevs J., Romānovs A. Elektroniskā komercija: mācību līdzeklis. Rīga: RTU, 2008, 124 lpp
2.Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce, 3/E, Prentice Hall, 2011, 928 pp. 3.Stabulnieks J. E-komercijas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Rokasgrāmata. Latvijas Tehnoloģiskais centrs, 2010. |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1.Digitālais mārketings. Informācijas tehnoloģiju nozares konkurētspējas un eksportspējas paaugstināšana. Mācību materiāls. Projekta Nr. Nr.3.2.1.1/16/A/004. 2016, 47 lpp.
2.Atstāja Dz., Dimante Dž., Brīvers I. u.c. Vide un ekonomika. Monogrāfija. Rīga, LU, 2011, 256 lpp. 3.Hārts Dž., Dausta B. Pasākumu plāns: e – mārketings. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007, 314 lpp. |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1.E-komercijas jaunumi – www.ecommercetimes.com
2.Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv 3.Patērētāju tiesību aizsardzības centrs – www.ptac.gov.lv/lv/content/par-e-komerciju |