Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | Soci5040 |
Kreditpunkte (ECTS) | 3 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 81 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 12 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 12 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 57 |
Bestätigt am (Datum) | 04/11/2020 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Lana Janmere |
|
Vorkenntnisse | |
Soci5041, |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1.Bryan F.J. Manly, Jorge A.Navarro Alberto (2016). Multivariate Statistical Methods: A Primer. Fourth Edition, 269 p. Pieejama kā e-grāmata ESAF Informācijas kabinetā.
2.Bourke, J., Kirby, A., Doran, J. (2016). Survey & questionnaire design: Collecting Primary Data to Answer Research Questions: eBook. Ireland: NuBooks, p. 47. Retrieved from EBSCO eBook Academic Collection via LLU Fundamental library network. 3.Data Science & Big Data Analytics: Discovering, Analyzing, Visualizing and Presenting Data (2015). Indianapolis: John Willey & Sons, 410 p. ISBN: 978-1-118-87613-8 4.Elst van H. (2019) Foundations of Descriptive and Inferential Statistics. Germany, p. 176. Elektroniski pieejama https://arxiv.org/pdf/1302.2525.pdf. 5.Jansons V., Kozlovskis K. (2015). Mārketinga pētījumi: teorija un prakse SPSS 20 vidē. 1. daļa. Rīga, RTU izdevniecība, 400 lpp. Tiešsaistē pieejama https://dom.lndb.lv/data/obj/841728.html. 6.Miller J. (2022) Making Sense of Numbers: Quantitative Reasoning for Social Research. Thousand Oaks, California: Sage Publications Inc, 569 p. ISBN: 978-1-5443-5559-7. |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1.Arhipova I., Bāliņa S. Statistika ekonomikā un biznesā. Risinājumi ar SPSS un Microsoft Excel. Rīga: Datorzinību Centrs, 2006. 364 lpp.
2.Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp. 3.Jansons V., Kozlovskis K. Mārketinga pētījumi: teorija un prakse SPSS 20 vidē. 2. daļa. Rīga: RTU izdevniecība, 2016. 326 lpp. Tiešsaistē pieejama https://dom.lndb.lv/data/obj/841729.html. 4.Jansons V., Kozlovskis K. Mārketinga pētījumi: teorija un prakse SPSS 20 vidē. 3. daļa. Rīga: RTU izdevniecība, 2018. 290 lpp. Tiešsaistē pieejama https://dom.lndb.lv/data/obj/841730.html. 5.Lasmanis A. Datu ieguves, apstrādes un analīzes metodes pedagoģijas un psiholoģijas pētījumos. 1. grāmata. Rīga: SIA “Izglītības soļi”, 2002. 236 lpp. 6.Lasmanis A. Datu ieguves, apstrādes un analīzes metodes pedagoģijas un psiholoģijas pētījumos. 2. grāmata. Rīga: SIA “Izglītības soļi”, 2002. 422 lpp. |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1.European Societies - European Sociological Association, UK. Pieejams: http://www.europeansociology.org/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=29
2.International Journal of Social Research Methodology. Pieejams: http://www.tandfonline.com/loi/tsrm20 3.R Programming Tutorial - Learn the Basics of Statistical Computing. Pieejams: https://www.youtube.com/watch?v=_V8eKsto3Ug 4.Statistics - A Full University Course on Data Science Basics. Pieejams: https://www.youtube.com/watch?v=xxpc-HPKN28 |