| Statuss(Neaktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
| Kurstitel | |
| Kurs-Code | Peda4022 |
| Kreditpunkte (ECTS) | 4.5 |
| Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 121.5 |
| Vorlesungen (Stundenzahl) | 21 |
| Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 27 |
| Bestätigt am (Datum) | 23/04/2013 |
| Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
| , Vilnis Tomsons |
|
| 6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
| Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
| 1. Tomsons V. Pedagoģisko pētījumu metodoloģija: mācību līdzeklis. Jelgava: LLU, 2009. 35 lpp. 1.daļa Pētījuma pamatjautājumi.
2. Kroplijs A., Rasčevska M. Kvalitatīvās pētniecības metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: RaKa, 2004. 178 lpp. 3. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība: mācību grāmata augstskolu izglītības un pedagoģijas profesionālo un akadēmisko studiju programmu studentiem. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp. 4. Plonsky M. Nonparametric Statistics: Psychological Statistics [tiešsaiste] [skatīts 2010.gada 9.aprīlī]. Pieejams: http://www.uwsp.edu/psych/stat/14/nonparm.htm |
|
| Weiterfuhrende Literatur | |
| 1. Paura L., Arhipova I. Neparametriskās metodes: SPSS datorprogramma: Mācību līdzeklis. Jelgava: LLKC, 2002. 148 lpp.
2. Eko U. Kā uzrakstīt diplomdarbu. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2006. 319 lpp. 3. Elementary Concepts in Statistics: StatSoft Electronic Statistics Textbook [tiešsaiste] [skatīts 2010.gada 9.aprīlī]. Pieejams: http://www.statsoft.com/textbook/esc.html |
|
| Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
| 1. Skolotājs: pieredze, teorija, prakse. Rīga: RaKa, 2000. ISSN 1407-1045. | |