Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | MežZ4077 |
Kreditpunkte (ECTS) | 3 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 81 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 24 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 8 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 49 |
Bestätigt am (Datum) | 07/01/2021 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Aivars Purvgalis , Sigita Alksne |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1.Praude V. Mārketings 1.daļa, Rīga:Burtene 2011, 521.lpp.
2Praude V. Mārketings 2.daļa, Rīga: Burtene, 521.lpp. 3.Kotlers F., Mārketinga pamati, Rīga: Jumava, 2006., 647.lpp. 4.Tirgzinības pamati, Rīga: Jumava, 312.lpp. 5.Juslin H., Hansen E. Strategic Marketing in the Global Forest Products Industries. Corvallis, OR, USA: Academic Press. 2003. 4. Юслин Х., Неувонен Й. Маркетинг продукции лесной и целлюлозно-бумажной промышленности. Jyväskylä: Cummerus Kirjapaino Oy, 2000 |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1.Williston E.M., Value added wood (Manufacturing and Marketings strategies), USA: New York, 1991., 218 p. | |
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1.Laikraksts „Dienas Bizness” ISSN 1407-2041 2.Žurnāls „Baltijas koks” ISSN 1407-6667 |