Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | EkonB010 |
Kreditpunkte (ECTS) | 4 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 108 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 18 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 26 |
Arbeit im Labor (Stundenzahl) | 0 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 64 |
Bestätigt am (Datum) | 25/01/2024 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Arnis Lēnerts |
|
Vorkenntnisse | |
Ekon2122, Ekon3115, |
|
Ersetzte/r Kurs/e | |
Ekon3080 [GEKO3080] |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp. 3.Chase C. W. Next Generation Demand Management: People, Process, Analytics, and Technology. E-book. John Wiley and Sons Ltd, 2016. 288 p. |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1.Patens D. Kā veidot mārketingu. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 264 lpp.
2.Vestvuds Dž. Kā rakstīt mārketinga plānu. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008. 128 lpp. 3.Geipele I., Fedotova K. Stratēģiskie pārvaldības lēmumi: preces izplatīšana tirgū; mārketinga loģistika; merčendaizings: Mācību grāmata. Rīga: RTU, 2007. 181 lpp. |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1.Latvijas makroekonomiskais apskats. Rīga: LR Ekonomikas ministrija.
2.Google digital garage. Free digital skills training. Pieejams: https://grow.google/intl/uk/#filter 3.International Journal of Market Research. Pieejams: www.journals.sagepub.com |