Excel
Kurstitel
Kurs-Code EkonB010
Kreditpunkte (ECTS) 4
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 108
Vorlesungen (Stundenzahl) 18
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 26
Arbeit im Labor (Stundenzahl) 0
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 64
Bestätigt am (Datum) 25/01/2024
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Arnis Lēnerts

Vorkenntnisse
Ekon2122,
Ekon3115,
Ersetzte/r Kurs/e
Ekon3080 [GEKO3080]
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3.Chase C. W. Next Generation Demand Management: People, Process, Analytics, and Technology. E-book. John Wiley and Sons Ltd, 2016. 288 p.
Weiterfuhrende Literatur
1.Patens D. Kā veidot mārketingu. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 264 lpp.
2.Vestvuds Dž. Kā rakstīt mārketinga plānu. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008. 128 lpp.
3.Geipele I., Fedotova K. Stratēģiskie pārvaldības lēmumi: preces izplatīšana tirgū; mārketinga loģistika; merčendaizings: Mācību grāmata. Rīga: RTU, 2007. 181 lpp.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1.Latvijas makroekonomiskais apskats. Rīga: LR Ekonomikas ministrija.
2.Google digital garage. Free digital skills training. Pieejams: https://grow.google/intl/uk/#filter 3.International Journal of Market Research. Pieejams: www.journals.sagepub.com