Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Hазвание курса
Код курса VadZ4085
Кредитные пункты (ECTS) 1.5
Общее количество часов 40.5
Количество часов самостоятельной работы студента 40
Дата утвеждения курса 24/01/2018
 
Разработчик курса
, Aigars Laizāns

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Предыдущая версия курса
VadZB007 [GVADB007]
Учебная литературa
1.Caune J. Stratēģiskā vadīšana. Rīga: Lidojošā zivs, 2008. 384 lpp.
2.Inovācijas. Tulkojums no angļu valodas, tulkojusi A. Orupe. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 112 lpp. 3.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata. 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp. ISBN 9789984833033
Дополнительная литература
1.Ābeltiņa A. Inovācija - XXI gadsimta fenomens. Rīga: Biznesa augstskola "Turība", 2008. 151 lpp.
2.Forands I. Biznesa vadības tehnoloģijas. 2. papild. izdev. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2009. 308 lpp. 3.Ulrih K.T., Eppinger S.D. Product Design and Development. 5-th ed. New York etc.: Mc Graw Hill, 2008.
Периодика и другие источники информации
1.Latvijas Investīciju un Attīstības aģentūra. Pieejams: www.liaa.gov.lv 2.Kopfinansēšanas saites, piemēŗam: https://www.kickstarter.com/