Hазвание курса | |
Код курса | VadZ4085 |
Кредитные пункты (ECTS) | 1.5 |
Общее количество часов | 40.5 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 40 |
Дата утвеждения курса | 24/01/2018 |
Разработчик курса | |
, Aigars Laizāns |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Предыдущая версия курса | |
VadZB007 [GVADB007] |
|
Учебная литературa | |
1.Caune J. Stratēģiskā vadīšana. Rīga: Lidojošā zivs, 2008. 384 lpp.
2.Inovācijas. Tulkojums no angļu valodas, tulkojusi A. Orupe. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 112 lpp. 3.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata. 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp. ISBN 9789984833033 |
|
Дополнительная литература | |
1.Ābeltiņa A. Inovācija - XXI gadsimta fenomens. Rīga: Biznesa augstskola "Turība", 2008. 151 lpp.
2.Forands I. Biznesa vadības tehnoloģijas. 2. papild. izdev. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2009. 308 lpp. 3.Ulrih K.T., Eppinger S.D. Product Design and Development. 5-th ed. New York etc.: Mc Graw Hill, 2008. |
|
Периодика и другие источники информации | |
1.Latvijas Investīciju un Attīstības aģentūra. Pieejams: www.liaa.gov.lv 2.Kopfinansēšanas saites, piemēŗam: https://www.kickstarter.com/ |