Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Hазвание курса
Код курса Ekon3106
Кредитные пункты (ECTS) 3
Общее количество часов 81
Kоличество часов лекций 16
Kоличество часов семинаров и практических занятий 16
Количество часов самостоятельной работы студента 49
Дата утвеждения курса 20/03/2019
 
Разработчик курса
, Līga Proškina

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Учебная литературa
1.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3.Praude V., Liniņa I. Pārdošanas vadība. Rīga : Biznesa augstskola Turība, 2018. 407 lpp.
4.Kotlers, F. Mārketings no A līdz Z: 80 koncepcijas, kas jāzina katram vadītājam. Rīga: Jumava, 2007, 204 lpp.
Дополнительная литература
1.Rekhems N. SPIN pārdošana. Rīga : Avots, Rēzekne : Latgales druka. , 2017. 268 lpp.
2.Patens D., Kā veidot mārketingu.Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009, 262 lpp.
3.Tirgzinības pamati. Rīga:Jumava, 2007, 311 lpp.
4.Deivids Mērmans Skots, Jaunie mārketinga un sabiedrisko attiecību likumi. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009, 294 lpp.
5.Džerijs Hārts un Dr. Bete Dausta, Panākumu plāns: e-MĀRKETINGS. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007, 314 lpp.
6.Stražnovs G. Reklāma praktiskajā biznesā. Rīga: Merkūrijs LAT, 2005, 191 lpp.
7.Blaits Dž. Mārketings: rokasgrāmata. Rīga: Zvaigzne ABC, 2004, 284 lpp.
Периодика и другие источники информации
1.European Journal of Marketing. ISSN: 0309-0566, Online from: 1967.
2.Mārketings - www.alberts.lv
3.Tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēte - www.kantartns.lv
4.Biznesa ziņu portāls – www.db.lv
5.Mobilais mārketings - www.sales.lv
6.Latvijas reklāmas asociācija - www.lra.lv