Hазвание курса | |
Код курса | Ekon3106 |
Кредитные пункты (ECTS) | 3 |
Общее количество часов | 81 |
Kоличество часов лекций | 16 |
Kоличество часов семинаров и практических занятий | 16 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 49 |
Дата утвеждения курса | 20/03/2019 |
Разработчик курса | |
, Līga Proškina |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Учебная литературa | |
1.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp. 3.Praude V., Liniņa I. Pārdošanas vadība. Rīga : Biznesa augstskola Turība, 2018. 407 lpp. 4.Kotlers, F. Mārketings no A līdz Z: 80 koncepcijas, kas jāzina katram vadītājam. Rīga: Jumava, 2007, 204 lpp. |
|
Дополнительная литература | |
1.Rekhems N. SPIN pārdošana. Rīga : Avots, Rēzekne : Latgales druka. , 2017. 268 lpp.
2.Patens D., Kā veidot mārketingu.Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009, 262 lpp. 3.Tirgzinības pamati. Rīga:Jumava, 2007, 311 lpp. 4.Deivids Mērmans Skots, Jaunie mārketinga un sabiedrisko attiecību likumi. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009, 294 lpp. 5.Džerijs Hārts un Dr. Bete Dausta, Panākumu plāns: e-MĀRKETINGS. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007, 314 lpp. 6.Stražnovs G. Reklāma praktiskajā biznesā. Rīga: Merkūrijs LAT, 2005, 191 lpp. 7.Blaits Dž. Mārketings: rokasgrāmata. Rīga: Zvaigzne ABC, 2004, 284 lpp. |
|
Периодика и другие источники информации | |
1.European Journal of Marketing. ISSN: 0309-0566, Online from: 1967.
2.Mārketings - www.alberts.lv 3.Tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēte - www.kantartns.lv 4.Biznesa ziņu portāls – www.db.lv 5.Mobilais mārketings - www.sales.lv 6.Latvijas reklāmas asociācija - www.lra.lv |