Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Neaktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kursa nosaukums Viesnīcu dienesti
Kursa kods Citi2001
Zinātnes nozare Citi
Kredītpunkti (ECTS) 2.25
Kopējais stundu skaits kursā 60.75
Kursa apstiprinājuma datums 20/02/2013
Atbildīgā struktūrvienība Zemes pārvaldības un ģeodēzijas institūts
 
Kursa izstrādātājs(-i)
Dr. sc. ing., doc. Rita Riekstiņa-Dolģe

Priekšzināšanas
Citi1010, Tūrisma organizācijas pamati
Citi2002, Viesnīcu dienesti
Kursa anotācija
Kursa darba "Viesnīcu dienesti" mērķis ir iegūt zināšanas, prasmes un iemaņas viesnīcu dienestu darba organizācijā, savstarpējā sadarbībā, darbinieku un viesa mijiedarbības procesā. Visas iegūtās zināšanas un prasmes sniedz studentam iespēju analizēt viesnīcā notiekošos procesus un procedūras.
Kursa rezultāti un to vērtēšana
• Zināšanas un kritiska izpratne par teorētiskiem un empīriskiem jautājumiem viesnīcu darbībā. Ir pamatzināšanas viesnīcas darbības tehnoloģiskajos procesos, mārketinga un menedžmenta jautājumos;
• prasmes – prot integrēt iegūtās zināšanas, pielietot profesionālo terminoloģiju. Plānot, koordinēt, vadīt un modelēt viesnīcas dienestu darbu un tehnoloģiskos procesus, analizēt rezultātus un formulētatbilstošus secinājumus; • kompetence – spēj patstāvīgi, un kritiski formulēt un analizēt sistemātiski sarežģītas praktiskas problēmas, veikt viesnīcas dienestu darba pilnveidi un tehnoloģisko procesu racionalizāciju.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Kursa darba mērķa un uzdevumu formulēšana, tēmas pamatojuma izstrāde. Prezentācijas izstrāde.
2 Kursa darba problemātiskās daļas prezentēšana.
3 Literatrūras analīze un sintēze.
4 Literatrūras analīze un sintēze.
5 Literatrūras analīze un sintēze.
6 Literatrūras analīze un sintēze.
7 Literatrūras analīze un sintēze.
8 Literatrūras analīze un sintēze.
9 Metodikas daļas izstrāde.
10 Metodikas daļas izstrāde.
11 Praktiskās daļas izstrāde.
12 Praktiskās daļas izstrāde.
13 Praktiskās daļas izstrāde.
14 Praktiskās daļas izstrāde.
15 Secinājumu un ieteikumu daļas izstrāde. 16 Prezentācijas sagatavošana un aizstāvēšana
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Jābūt izstrādātam kursa darbam atbilstoši prasībām.Tiek ieskaitīts pozitīvs vērtējums, ko veidoliteratūras analīze un sintēze 35%, metodikas daļa 10%, praktiskā daļa 50%, secinājumu daļa 5%.
Obligātā literatūra
1. Forands I. Viesnīcas menedžments. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2011. 232 lpp.
2. Platace M. Viesu uzņemšanas dienesta darbības pamatprincipi. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2000. 175 lpp.
3. Rutherford D.G. Hotel management and operations. NewYork: JohnWiley&Sons, 2002. 536 p. 4. Jones, Thomas J. A. Professional management of housekeeping operations. Hoboken, N.J.: JohnWiley&Sons, 2008. 477 p.
Papildliteratūra
1. Lake N., Hekī K. Klientu apkalpošanas rokasgrāmata. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2005. 216 lpp.
2. Silineviča I., Zaļūksne I., Deksne V., Silicka I., Graudiņa I., Puzule A. Tūrisma uzņēmējdarbības pamati. Rēzekne: Rēzeknes Augstskolas izd., 2001. 139 lpp. 3. Tūrisma likums: LR likums [tiešsaiste]. Pieņemts 17.09.1998, stājas spēkā 01.01.1999. ar grozījumiem. [Skatīts 16.11.2011.]. Pieejams: http://www.likumi.lv/doc.php?id=50026
Periodika un citi informācijas avoti
1. Journal of the International Academy of Hospitality Research (JIAHR). Published by Digital Library and Archives. ISSN 1052-6099. 2. Tūrisms Latvijā: statistikas biļetens. Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde. Rīga: LR Centrālā statistikas pārvalde.ISSN 1407-2653.
Piezīmes
Kursa darbs ir iekļauts "Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbības" studiju programmas obligātajā daļā pilna un nepilna laika studijās.