Statuss(Neaktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kursa nosaukums | Viesnīcu dienesti |
Kursa kods | Citi2001 |
Zinātnes nozare | Citi |
Kredītpunkti (ECTS) | 2.25 |
Kopējais stundu skaits kursā | 60.75 |
Kursa apstiprinājuma datums | 20/02/2013 |
Atbildīgā struktūrvienība | Zemes pārvaldības un ģeodēzijas institūts |
Kursa izstrādātājs(-i) | |
Dr. sc. ing., doc. Rita Riekstiņa-Dolģe |
|
Priekšzināšanas | |
Citi1010, Tūrisma organizācijas pamati Citi2002, Viesnīcu dienesti |
|
Kursa anotācija | |
Kursa darba "Viesnīcu dienesti" mērķis ir iegūt zināšanas, prasmes un iemaņas viesnīcu dienestu darba organizācijā, savstarpējā sadarbībā, darbinieku un viesa mijiedarbības procesā. Visas iegūtās zināšanas un prasmes sniedz studentam iespēju analizēt viesnīcā notiekošos procesus un procedūras. | |
Kursa rezultāti un to vērtēšana | |
• Zināšanas un kritiska izpratne par teorētiskiem un empīriskiem jautājumiem viesnīcu darbībā. Ir pamatzināšanas viesnīcas darbības tehnoloģiskajos procesos, mārketinga un menedžmenta jautājumos;
• prasmes – prot integrēt iegūtās zināšanas, pielietot profesionālo terminoloģiju. Plānot, koordinēt, vadīt un modelēt viesnīcas dienestu darbu un tehnoloģiskos procesus, analizēt rezultātus un formulētatbilstošus secinājumus; • kompetence – spēj patstāvīgi, un kritiski formulēt un analizēt sistemātiski sarežģītas praktiskas problēmas, veikt viesnīcas dienestu darba pilnveidi un tehnoloģisko procesu racionalizāciju. |
|
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Kursa darba mērķa un uzdevumu formulēšana, tēmas pamatojuma izstrāde. Prezentācijas izstrāde.
2 Kursa darba problemātiskās daļas prezentēšana. 3 Literatrūras analīze un sintēze. 4 Literatrūras analīze un sintēze. 5 Literatrūras analīze un sintēze. 6 Literatrūras analīze un sintēze. 7 Literatrūras analīze un sintēze. 8 Literatrūras analīze un sintēze. 9 Metodikas daļas izstrāde. 10 Metodikas daļas izstrāde. 11 Praktiskās daļas izstrāde. 12 Praktiskās daļas izstrāde. 13 Praktiskās daļas izstrāde. 14 Praktiskās daļas izstrāde. 15 Secinājumu un ieteikumu daļas izstrāde. 16 Prezentācijas sagatavošana un aizstāvēšana |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Jābūt izstrādātam kursa darbam atbilstoši prasībām.Tiek ieskaitīts pozitīvs vērtējums, ko veidoliteratūras analīze un sintēze 35%, metodikas daļa 10%, praktiskā daļa 50%, secinājumu daļa 5%. | |
Obligātā literatūra | |
1. Forands I. Viesnīcas menedžments. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2011. 232 lpp.
2. Platace M. Viesu uzņemšanas dienesta darbības pamatprincipi. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2000. 175 lpp. 3. Rutherford D.G. Hotel management and operations. NewYork: JohnWiley&Sons, 2002. 536 p. 4. Jones, Thomas J. A. Professional management of housekeeping operations. Hoboken, N.J.: JohnWiley&Sons, 2008. 477 p. |
|
Papildliteratūra | |
1. Lake N., Hekī K. Klientu apkalpošanas rokasgrāmata. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2005. 216 lpp.
2. Silineviča I., Zaļūksne I., Deksne V., Silicka I., Graudiņa I., Puzule A. Tūrisma uzņēmējdarbības pamati. Rēzekne: Rēzeknes Augstskolas izd., 2001. 139 lpp. 3. Tūrisma likums: LR likums [tiešsaiste]. Pieņemts 17.09.1998, stājas spēkā 01.01.1999. ar grozījumiem. [Skatīts 16.11.2011.]. Pieejams: http://www.likumi.lv/doc.php?id=50026 |
|
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. Journal of the International Academy of Hospitality Research (JIAHR). Published by Digital Library and Archives. ISSN 1052-6099. 2. Tūrisms Latvijā: statistikas biļetens. Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde. Rīga: LR Centrālā statistikas pārvalde.ISSN 1407-2653. | |
Piezīmes | |
Kursa darbs ir iekļauts "Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbības" studiju programmas obligātajā daļā pilna un nepilna laika studijās. |