Код курса VadZ3046
Кредитные пункты 4.50
Общее количество часов120
Kоличество часов лекций32
Kоличество часов семинаров и практических занятий16
Количество часов самостоятельной работы студента72
Дата утвеждения курса18.09.2019
Ekon1024,
Ekon2121,
Ekon2135,
Ekon3111,
Ekon3116,
1. Valters F. Tūrisma mārketings. Uz tirgu orientēta tūrisma mikroekonomikas un makroekonomikas pārvaldība. Rīga: SIA Biznesa augstskola Turība, 2011. 621 lpp.
2. Siliņēviča I. Tūrisma analīze. Mācību līdzeklis tūrisma uzņēmējdarbībā. Rēzekne: Rēzeknes Augstskola, 1999. 83 lpp.
3. Tribe J. The Economics of Recreation, Leisure and Tourism. 5th Edition. London: Routledge 2016. 460 p.
4. Zariņa V., Strēle I. Finanšu plānošana uzņēmumā. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 105 lpp.
5. Rurāne M. Uzņēmuma finanses. Rīga: Jumava, 2007. 266 lpp.
1. Siliņēviča I., Zaļūksne I. Deksne V u.c. Tūrisma uzņēmējdarbības pamati: Mācību līdzeklis / Siliņēvičas I. red. Rēzekne: Rēzeknes Augstskola, 2001. 139 lpp
2. Forands I. Viesnīcas menedžments. R: Latvijas Izglītības fonds, 2011. 231 lpp
3. Leitis Ē. Ekotūrisms. Latvija: problēmas un risinājumi ilgtspējīgas tūrisma nozares pilnveidošanā. Rīga, 2012. 231 lpp
4. Экономика и организация туризма:Международный туризм. Москва, 2016., 565 c
5. Барчуков И.С. Методы научных исследований в туризме. Москва: издательский центр Академия, 2008., 224 с
6. Кусков А.С., Джаладян Ю. А. Основы туризма/учебник. М.: КНОРУС, 2008., 400 с
1. Tūrisma statistikas aktualitātes. Pieejams: http://www.csb.lv
2. Latvijas tūrisma aģentu un operatoru asociācija. Pieejams: http://www.alta.net.lv
3. Valsts Tūrisma Informācijas Centru Tīkla Portāls. Pieejams: http://www.latvia.travel.lv