Код курса Soci5040

Кредитные пункты 3

Общее количество часов81

Kоличество часов лекций12

Kоличество часов семинаров и практических занятий12

Количество часов самостоятельной работы студента57

Дата утвеждения курса04.11.2020

Разработчик курса

author

Lana Janmere

Предварительные знания

Soci5041,

Учебная литературa

1. Bryan F.J. Manly, Jorge A.Navarro Alberto (2016). Multivariate Statistical Methods: A Primer. Fourth Edition, 269 p. Pieejama kā e-grāmata ESAF Informācijas kabinetā.
2. Bourke, J., Kirby, A., Doran, J. (2016). Survey & questionnaire design: Collecting Primary Data to Answer Research Questions: eBook. Ireland: NuBooks, p. 47. Retrieved from EBSCO eBook Academic Collection via LLU Fundamental library network.
3. Data Science & Big Data Analytics: Discovering, Analyzing, Visualizing and Presenting Data (2015). Indianapolis: John Willey & Sons, 410 p. ISBN: 978-1-118-87613-8
4. Elst van H. (2019) Foundations of Descriptive and Inferential Statistics. Germany, p. 176. Elektroniski pieejama https://arxiv.org/pdf/1302.2525.pdf.
5. Jansons V., Kozlovskis K. (2015). Mārketinga pētījumi: teorija un prakse SPSS 20 vidē. 1. daļa. Rīga, RTU izdevniecība, 400 lpp. Tiešsaistē pieejama https://dom.lndb.lv/data/obj/841728.html.
6. Miller J. (2022) Making Sense of Numbers: Quantitative Reasoning for Social Research. Thousand Oaks, California: Sage Publications Inc, 569 p. ISBN: 978-1-5443-5559-7.

Дополнительная литература

1. Arhipova I., Bāliņa S. Statistika ekonomikā un biznesā. Risinājumi ar SPSS un Microsoft Excel. Rīga: Datorzinību Centrs, 2006. 364 lpp.
2. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp.
3. Jansons V., Kozlovskis K. Mārketinga pētījumi: teorija un prakse SPSS 20 vidē. 2. daļa. Rīga: RTU izdevniecība, 2016. 326 lpp. Tiešsaistē pieejama https://dom.lndb.lv/data/obj/841729.html.
4. Jansons V., Kozlovskis K. Mārketinga pētījumi: teorija un prakse SPSS 20 vidē. 3. daļa. Rīga: RTU izdevniecība, 2018. 290 lpp. Tiešsaistē pieejama https://dom.lndb.lv/data/obj/841730.html.
5. Lasmanis A. Datu ieguves, apstrādes un analīzes metodes pedagoģijas un psiholoģijas pētījumos. 1. grāmata. Rīga: SIA “Izglītības soļi”, 2002. 236 lpp.

6. Lasmanis A. Datu ieguves, apstrādes un analīzes metodes pedagoģijas un psiholoģijas pētījumos. 2. grāmata. Rīga: SIA “Izglītības soļi”, 2002. 422 lpp.

Периодика и другие источники информации

1. European Societies - European Sociological Association, UK. Pieejams: http://www.europeansociology.org/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=29
2. International Journal of Social Research Methodology. Pieejams: http://www.tandfonline.com/loi/tsrm20
3. R Programming Tutorial - Learn the Basics of Statistical Computing. Pieejams: https://www.youtube.com/watch?v=_V8eKsto3Ug

4. Statistics - A Full University Course on Data Science Basics. Pieejams: https://www.youtube.com/watch?v=xxpc-HPKN28