Code du cours PedaP107
Crédits 6
La quantité totale d'heures en classe162
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant162
Date de l'approbation du cours20.04.2011
1. Brown S.D., Lent R.W. Career Development and Counseling. Putting Theory and Research to Work. John Wiley& Sons, Inc., 2005, 679 p. ISBN 0-471-28880-2Skatīts 30.05.2011 no: http://www.ticklenotes.com/files/
2. Corey G. Theory and Practice of Group Counseling. Thomson Learning Inc., 2008, 527 p. ISBN-13:978-0-53464174-0 Skatīts 30.05.2011 no: http://books.google.lv/
3. Lasmanis A. Datu ieguves, apstrādes un analīzes metodes pedagoģijas un psiholoģijas pētījumos. 2. grāmata. Rīga: SIA Izglītības soļi, 2002, 422 lpp.ISBN 9984-617-58-0
4. Paura L. Neparametriskas metodes: SPSS datorprogramma. Jelgava: LLKC, 2002.
1. Gibson R., Mitchell M. Introduction to Career Counselling for the 21 st Century. NewJersey: Pearson Education Inc., 2006, 288p. ISBN-13: 978-0133802139.
2. Raščevska M., Kristapsone S. Statistika psiholoģijas pētījumos. Rīga: SIA Izglītības soļi, 2000, 356 lpp. ISBN 9984-94361-5.
3. Raizs Ļ. Matemātiskās metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: RaKa, 2000, 296.lpp. ISBN 9984-15-178-6.
1. Journal of Career Development. [tiešsaiste]. Online ISSN: 1556-0856. [skatīts 05.03.2011]. Pieejams: http://jcd.sagepub.com/
2. Journal of Career Assessment. [tiešsaiste]. Online ISSN 1069-0727. [skatīts 05.03.2011]. Pieejams: http://jca.sagepub.com/
3. Mērķis : M : mācības, karjera, bizness. Rīga : Rīgas Viļņi, 2001-. ISSN 1407-7884.