Kurs-Code Peda4046

Kreditpunkte 4.50

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)120

Vorlesungen (Stundenzahl)24

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge24

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)72

Bestätigt am (Datum)17.06.2015

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Vilnis Tomsons

Vorkenntnisse

DatZ1007,

DatZ1008,

Mate1017,

Peda1014,

Soci2001,

ValoP093,

ValoP196,

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Tomsons V. Pedagoģisko pētījumu metodoloģija : mācību līdzeklis. 1.daļa Pētījuma pamatjautājumi. Jelgava :LLU, 2009. 35 lpp.
2. Kroplijs A., Rasčevska M. Kvalitatīvās pētniecības metodes sociālajās zinātnēs. Rīga :RaKa, 2004. 178 lpp.
3. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība: mācību grāmata augstskolu izglītības un pedagoģijas profesionālo un akadēmisko studiju programmu studentiem. Rīga :LU, 2006., 261 lpp.
4. Plonsky M. Nonparametric Statistics: Psychological Statistics. [tiešsaiste]. [Skatīts 25.06.2015]. Pieejams: http://www.uwsp.edu/psych/stat/14/nonparm.htm

Weiterfuhrende Literatur

1. Paura L., Arhipova I. Neparametriskās metodes: SPSS datorprogramma: Mācību līdzeklis. Jelgava: LLKC, 2002. 148 lpp.
2. Eko U. Kā uzrakstīt diplomdarbu. Rīga :Jāņa Rozes apgāds, 2006. 319 lpp.
3. Elementary Concepts in Statistics: StatSoft Electronic Statistics Textbook. [tiešsaiste]. [Skatīts 25.06.2015.]. Pieejams: http://www.statsoft.com/Textbook/Elementary-Statistics-Concepts

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Skolotājs :pieredze, teorija, prakse. Rīga : RaKa, 2000.- ISSN 1407-1045.