Code du cours Peda3034
Crédits 4.50
La quantité totale d'heures en classe120
Nombre de conferences16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires32
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant72
Date de l'approbation du cours23.10.2013
Peda2027,
Peda2051,
Peda2052,
Psih2019,
Psih2029,
1. Dišlere V. Mājturības mācību metodika. LLU studiju materiāli topošajiem mājturības un tehnoloģiju skolotājiem. Jelgava: LLU, PMPMA, 2011. ISBN 987-9934-8029-0-4. Pieejams: http://estudijas.llu.lv (Peda3034)
2. Dišlere V. Mācību grāmatu sastādīšanas didaktika amatu mācībām pieaugušajiem. Jelgava, 2003, 20 lpp. Pieejams: http://estudijas.llu.lv (Peda3034)
3. Mācību priekšmetu programmu paraugi Pieejams: https://visc.gov.lv/vispizglitiba/saturs/programmas.shtml
4. Betels Dž. Rokasgrāmata pārbaudes darbu veidotājiem. Rīga : Izglītības un zinātnes ministrija, 2003.84 lpp.
5. Noteikumu projekts "Noteikumi par valsts pamatizglītības standartu un pamatizglītības programmu paraugiem". Pieejams: http://tap.mk.gov.lv/mk/tap/?pid=40464178
1. Mācības patērētājzinībās: gudra izvēle. 7 mācību moduļi patērētājizglītībā pieaugušajiem. No:LLP/ Grundtvig-2 projekts Patērētāju izglītošanas pilnveide laukos 2004-2007, Projekta koord Vija Dišlere. Jelgava: PMPMA, 2007. 194 lpp. Pieejams: http://estudijas.llu.lv
2. Betels Dž. Ievads pārbaudes darbu statistiskā analīzē. Rīga : Izglītības un zinātnes ministrija, 2003. 52 lpp. 3. Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšana. Rīga: IZM, ISAP, 2004.
1. InternationalFederationofHome Economics. Pieejams: http://www.ifhe.org/
2. Skolotājs. Rīga: RaKa, ISSN1407-1045 3. Sākums Rīga: Zvaigzne ABC. ISSN 1691-5917