Code du cours Peda2051
Crédits 4.50
La quantité totale d'heures en classe120
Nombre de conferences24
Nombre de travaux pratiques et des séminaires24
Date de l'approbation du cours21.05.2013
1. Benson J. Working more creatively with groups. Abingdon; New York: Routledge, 2010. 278 p.
2. Geidžs N.L., Berliners D.C. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 662 lpp.
3. Prets D. Izglītības programmu pilnveide: pedagoga rokasgrāmata. Rīga: Zvaigzne ABC, 2000. 383 lpp.
4. Žogla I. Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa, 2001. 275 lpp.
1. Briede B. Mācību metodes. Jelgava: LLU, 1997. 68 lpp. (līdzautori: M.Doils, H.Makintaire, L.Pēks, I. Šīlda)
2. Čehlova Z. Izziņas aktivitāte mācībās. Rīga: RaKa, 2002. 136 lpp.
3. Krastiņa E., Pipere A. Skolēnu mācību sasniegumu pašizvērtēšana sākumskolā. Rīga: RaKa, 2004. 216 lpp.
1. European Journal of Teacher Education. [tiešsaiste]. ISSN 0261-9768 (Print), 1469-5928 (Online). [skatīts 31.05.2013.]. Pieejams: http://www.tandfonline.com/loi/cete20 Pieejams arī EBSCO datuibāzēs: http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=a9h&jid=54N&site=ehost-live
2. Teaching and Teacher Education. [tiešsaiste].ISSN: 0742-051X. [skatīts 31.05.2013.]. Pieejams: http://www.sciencedirect.com/science/journal/0742051X
3. The Journal of Didactics. [tiešsaiste].ISSN: 2067-4627. [skatīts 31.05.2013.]. Pieejams: http://psiho.ubbcluj.ro/SSU/revista/HOME.html