Kurs-Code Peda2048

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)16

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49

Bestätigt am (Datum)23.10.2013

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Irēna Katane

Vorkenntnisse

Filz1026,

Psih2019,

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Albrehta Dz. Didaktika. Rīga: RaKa, 2001. 2. Anspaks J. Pedagoģijas idejas Latvijā. Rīga: RaKa, 2003. 476 lpp. 3. Baltušīte R. Pedagoģijas studentu gatavība pedagoģiskai darbībai skolā. Jelgava: LLU, 2012. 4. Beļickis I. Alternatīvās izglītības teorijas. Rīga: RaKa, 2001. 5. New Perspectives in Career Counseling and Guidance in Europe. V.Cohen-Scali, J.Rossier, L.Nota (Eds.). Cham (Switzerland): Springer International Publishing AG, 2018. 6. Jurgena I. Vispārīgā pedagoģija. Rīga: Izglītības soļi, 2002. 7. Katane I. Skola kultūrā un kultūra skolā. Jelgava: LLU TF IMI, 2006. 116 lpp. 8. Ķestere I. Pedagoģijas vēsture. Rīga: Zvaigzne ABC, 2005. 9. Lieģeniece D. Ievads andragoģijā. Rīga: RaKa, 2002. 10. Ozola I. Grāmata pašizaugsmei. Rīga: RaKa, 2018. 68 lpp. 11. Pāvulēns J., Mārtinsone K., Mihailova S. Konsultatīvais atbalsts skolēniem. Rīga: Raka, 2018. 80 lpp. 12. Purēns V. Kā attīstīt kompetenci. Rīga: Raka, 2018. 280 lpp. 13. Rubene Z., Krūmiņa A., Vanaga I. Ievads mediju pedagoģijā. Rīga: RAKA, 2008. 14. Rutka L. Pedagoga psiholoģiskā kompetence. Rīga: RaKa, 2012. 178 lpp. 15. Špona A. Audzināšanas process teorijā un praksē. Rīga: RaKa, 2006. 16. Vilkaste A. Skolas ilgtspējīgas attīstības plānošana. Rīga: RaKa, 2003. 17. Zelmenis V. Pedagoģijas pamati. Rīga: RaKa 2000. 18. Žogla I. Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa, 2001. 19. Žukovs L. Ievads pedagoģijā. Rīga: RaKa, 1997. 20. Žukovs L. Pedagoģijas vēsture. Rīga: RaKa, 2001.

Weiterfuhrende Literatur

1. Čehlova Z. Izziņas aktivitāte mācībās. Rīga: RaKa, 2002. 2. Hahele R. Pašnovērtējums mācību procesā. Rīga: RaKa, 2006. 3. Katane I. Paradigmas Latvijas izglītības vidē mūsdienās. Jelgava: LLU TF IMI, 2007. 117 lpp. Monogrāfisko pētījumu sērija „Izglītības ekoloģija”. 4. Katane I. Pedagoģijas teorētiskie pamati. Rīga: BUTS, 2006. 5. Katane I., Kalniņa I. Skolēnu personības konkurētspējas attīstība neformālās komercizglītības vidē. Jelgava: LLU, 2010. 331 lpp. 6. Katane I., Katans E., Lietapure S. Bērncentrētās izglītības vides multifunkcionalitāte audzināšanas kontekstā. No: "Sabiedrība. Integrācija. Izglītība" Zinātnisko rakstu krājums. 2. krāj. Rēzekne: RTA, 2018, 212.-228. lpp. 7. Šmite A. Pedagoģisko darbinieku tālākizglītība Latvijā (1944-1990). Rīga: RaKa, 2018. 8. Vedins I. Mācīšanas māksla. Rīga: Avots, 2011. 9. Ильин Е.П. Психология общения и межличностных отношений. Москва: Питер, 2009.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Eiropas mūžizglītības vides izveidošana.Komisijas paziņojums, Brisele, 2001. Pieejams: http://www.tip.edu.lv/?f=opn&id=643 2. Journal of Science Education. ISSN 0124 - 5481 3. Laikraksts Izglītība un kultūra. Rīga: IZM. ISSN 1407-4036