Kurs-Code Ekon5133

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)12

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge12

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)57

Bestätigt am (Datum)04.11.2014

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Aija Eglīte

Vorkenntnisse

Ekon6047,

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Schiffman L., Kanuk L. Consumer Behaviour. 9th Ed. Prentice Hall, 2006. 489 p.
2. Krasko V., Voronovs V. Patērētāju uzvedība: sociālekonomisko faktoru reģionālā pētījuma pieredze. Daugavpils: Daugavpils Universitātes Akadēmiskais apgāds „Saule”, 2012. 204 lpp.
3. Блэкуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей. Москва: Питeр, 2007. 943 с.
4. Khan M. Consumer Behaviour and Advertising Management [tiešsaiste]. New Delhi: New Age International, 2006. 374 p. Pieejams LLU tīklā ‘Ebrary” datu bāzē: http://site.ebrary.com/lib/llufb/reader.action?docID=10318696 [skatīts 06.11.2014.]

Weiterfuhrende Literatur

1. Niedrītis J.Ē. Mārketings. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 488 lpp.
2. Kotlers F. Desmit mārketinga grēki. Rīga: Apgāds „Jumava”, 2006. 112 lpp.
3. Хайэм А.У., Шив Ч.Д. Курс МВА по маркетингу. Москва: Альпина Бизнес Букс, 2007. 717 с.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Journal of Advertising Research. Journal of Advertising Research. Published by Cambridge University Press. ISSN: 0021-8499.
2. Latvijas statistikas gadagrāmata. Latvijas Republikas Valsts statistikas komiteja. Rīga: LR Centrālā Valsts statistikas komiteja. ISSN 1407-0626.
3. Household budget survey:key results in 2012. Central Statistical Bureau of Latvia. Rīga: Central Statistical Bureau of Latvia, 2013. ISSN 1407-2688.