Kurs-Code Ekon5133
Kreditpunkte 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81
Vorlesungen (Stundenzahl)12
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge12
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)57
Bestätigt am (Datum)04.11.2014
Ekon6047,
1. Schiffman L., Kanuk L. Consumer Behaviour. 9th Ed. Prentice Hall, 2006. 489 p.
2. Krasko V., Voronovs V. Patērētāju uzvedība: sociālekonomisko faktoru reģionālā pētījuma pieredze. Daugavpils: Daugavpils Universitātes Akadēmiskais apgāds „Saule”, 2012. 204 lpp.
3. Блэкуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей. Москва: Питeр, 2007. 943 с.
4. Khan M. Consumer Behaviour and Advertising Management [tiešsaiste]. New Delhi: New Age International, 2006. 374 p. Pieejams LLU tīklā ‘Ebrary” datu bāzē: http://site.ebrary.com/lib/llufb/reader.action?docID=10318696 [skatīts 06.11.2014.]
1. Niedrītis J.Ē. Mārketings. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 488 lpp.
2. Kotlers F. Desmit mārketinga grēki. Rīga: Apgāds „Jumava”, 2006. 112 lpp.
3. Хайэм А.У., Шив Ч.Д. Курс МВА по маркетингу. Москва: Альпина Бизнес Букс, 2007. 717 с.
1. Journal of Advertising Research. Journal of Advertising Research. Published by Cambridge University Press. ISSN: 0021-8499.
2. Latvijas statistikas gadagrāmata. Latvijas Republikas Valsts statistikas komiteja. Rīga: LR Centrālā Valsts statistikas komiteja. ISSN 1407-0626.
3. Household budget survey:key results in 2012. Central Statistical Bureau of Latvia. Rīga: Central Statistical Bureau of Latvia, 2013. ISSN 1407-2688.