Kurs-Code PedaD041

Kreditpunkte 6

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)162

Vorlesungen (Stundenzahl)24

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge40

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)98

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Iveta Kokle-Narbuta

Vorkenntnisse

ValoD001,

ValoD002, Fachsprache Deutsch fuer Forschung

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp. 2. Cohen L., Manion L., Morrison K. Research Methods in Education. London; New York: Routledge, 2011. 638 p. 3. Trimer J. Writing with a Purpose. Houghton Mifflin School, 2009. 610 p. 4. Raščevska M. Psiholoģisko testu un aptauju konstruēšana un adaptācija. Rīga, 2005. 281 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. American Psychological Association. Using American Psychological Association (APA) Format. Updated to 5th Edition. 2010. Purdue University Online Writing Lab. Available: http://owl.english.purdue.edu/handouts/research/r_apa.html.   2. Paura L., Arhipova I. Neparametriskās metodes. SPSS datorprogramma. Jelgava: LLU, 2002. 134 lpp. 3. Briede B., Pēks L. Ekoloģiskā pieeja izglītībā. Jelgava: LLU, 2011. 160 lpp. (CD formātā). Sērija „Izglītības ekoloģija”. 4. Katane I. No ekoloģiskās paradigmas līdz vides modelim izglītības pētniecībā. Jelgava: LLU, 2007. Sērija „Izglītības ekoloģija”. 5. Pētniecība: teorija un prakse. K. Mārtinsones, A. Piperes, D. Kamerādes zin. redakcijā. Rīga: RaKa, 2016. 546 lpp.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Higher Education. The International Journal of Higher Education Research. Print ISSN: 0018-1560. Online ISSN: 1573-174X 2. Journal of Further and Higher Education. Print ISSN: 0309-877X, Online ISSN: 1469-9486 3. Journal of Teacher Education for Sustainability. Institute of sustainable Education Daugavpils University. Print ISSN: 1691-4147 Online ISSN: 1691-5534