Code du cours PedaD037

Crédits 9

La quantité totale d'heures en classe243

Nombre de conferences32

Nombre de travaux pratiques et des séminaires32

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant179

Auteur du cours

author

Irēna Katane

Connaissances de base

ValoD001,

ValoD002,

PedaD041,

Manuels

1. Anspaks J. Pedagoģijas idejas Latvijā. Rīga: RaKa, 2003. 476 lpp. 2. Briede B., Pēks L. Ekoloģiskā pieeja izglītībā. Sērija „ Izglītības ekoloģija”. Jelgava: LLU, 2011.160 lpp. (CD formātā) 3. Fullan M. Change theory: A force for school improvement. Copyright Centre for Strategic Education [tiešsaiste] [skatīts 07.01.2019.]. Victoria, 2006. Pieejams: http://michaelfullan.ca/wp-content/uploads/2016/06/13396072630.pdf 4. Gudjons H. Pedagoģijas pamatatziņas. 2. izd. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 394 lpp. 5. Gunawardena Sh. N., McIsaac M. S. Distance Education. In: Jonassen D. H. (ed.) Handbook of Research for Educational Communications and Technology. 2nd ed. New Jersey: Lawrence Earlbaum Ass. Incpp, 2004, p. 355–396. 6. Juusela T. Mentoringa daudzās sejas. Rīga: LID, 2005. 196 lpp. 7. Burceva R., Davidova J., Kalniņa D., Lanka Ē, Mackēviča L. Novitātes pedagoģijā profesionālās izglītības skolotājiem. Rīga: LU, 2010. [tiešsaiste] [skatīts 07.01.2019.]. Pieejams http://profizgl.lu.lv/mod/book/view.php?id=1211. 8. Katane I. Skola kultūrā un kultūra skolā. Jelgava: LLU TF IMI, 2006. 116 lpp. 9. Katane I. No ekoloģiskās paradigmas līdz vides modelim izglītības pētniecībā. Monogrāfisko pētījumu sērija Izglītības ekoloģija. Jelgava: LLU, 2007. 239 lpp. 10. Katane I. Paradigmas Latvijas izglītības vidē mūsdienās. Monogrāfisko pētījumu sērija „Izglītības ekoloģija”. Jelgava: LLU TF IMI, 2007. 117 lpp. 11. Katane I., Kalniņa I. Skolēnu personības konkurētspējas attīstība neformālās komercizglītības vidē. Jelgava: LLU, 2010. 331 lpp. 12. Katane I., Laizāne A. Lauku skola kā izglītības vide Latvijā un ārvalstīs. Jelgava: LLU, 2011. 13. Lieģeniece D. Kopveseluma pieeja bērnu audzināšanā. Rīga: RaKA, 1999. 251 lpp. 14. Ozola I. Grāmata pašizaugsmei. Rīga: RaKa, 2018. 68 lpp. 15. Pāvulēns J., Mārtinsone K., Mihailova S. Konsultatīvais atbalsts skolēniem. Rīga: Raka, 2018. 80 lpp. 16. Purēns V. Kā attīstīt kompetenci. Rīga: Raka, 2018. 280 lpp. 17. Rubene Z., Krūmiņa A., Vanaga I. Ievads mediju pedagoģijā. Rīga: RAKA, 2008. 18. Rutka L. Pedagoga psiholoģiskā kompetence. Rīga: RaKa, 2012. 178 lpp. 19. Sterling, S. Sustainable Education. Bristol: Green Books for the Schumacher Society, 2004. 20. Špona A., Čamane I. Audzināšana. Pašaudzināšana. Rīga: RaKa, 2010. 260 lpp. 21. Tiļļa I. Sociālkultūras mācīšanās organizācijas sistēma. Rīga: RaKa, 2005. 294 lpp. 22. Žogla I. Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa, 2001. 275 lpp. 23. Зеер Э.Ф. Психология профессий. Москва: Академический Проект; Фонд “Мир”, 2006. 336 c. 24. Митина А.М. Дополнительное образование взрослых за рубежом: концептуальное становление и развитие. Москва: Наука, 2004. 304 с.

Ouvrages supplémentaires

1. Bohm D. On Dialogue. 2nd edition. Routledge, 2004. 144 p. ISBN-10: 0415336414 Skatīts 11.06.2011. Pieejams: http://www.amazon.com/RC-Bundle-Dialogue-Routledge-Classics/dp/0415336414/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1307815848&sr=8-1 2. Katane I. No ekoloģiskās paradigmas līdz vides modelim izglītības pētniecībā. Jelgava: LLU, 2007. 239 lpp. Sērija „ Izglītības ekoloģija”. ISBN 9789984784304 (CD formātā) 3. Katane I., Kalniņa I. Skolēnu personības konkurētspējas attīstība neformālās komercizglītības vidē. Jelgava: LLU, 2010. 331 lpp. ISBN 9789984480282

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. The Journal of Educational Research. Online ISSN: 1940-0675. Pieejams: http://www.tandf.co.uk/journals/titles/00220671.asp 2. International Journal of Educational Research. Online ISSN: 0883-0355. Pieejams: http://www.elsevier.com/wps/find/journaldescription.cws_home/491/description#description 3. Journal of Education for Teaching. Online ISSN: 1360-0540. Pieejams: http://www.tandf.co.uk/journals/titles/02607476.asp