Kurs-Code VadZ4082
Kreditpunkte 6
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)162
Vorlesungen (Stundenzahl)32
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge32
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)98
Bestätigt am (Datum)16.02.2016
Citi2002,
CitiP023,
Ekon1001,
Ekon2017,
Ekon3120,
1. Hofs K.G. Biznesa ekonomika. Rīga : Jāņa Rozes apgāds, 2002. 559 lpp.
2. Hayes D.K. Revenue Management for the Hospitality Industry. Hoboken, N.J.: Wiley, 2011. 512 lpp.
3. Rokasgrāmata ēdināšanas uzņēmumu vadītājiem. I. Millere, L. Medne, R.Riekstiņa-Dolģe u.c. Sastādījusi I. Millere. Jelgava: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, 2007. 176 lpp.
4. The SAGE handbook of hospitality management. Edited by Brotherton B., Wood R.C. Los Angeles ... [etc.] : SAGE Publications, 2008. 555 lpp.
1. Bowie D., Buttle F. Hospitality marketing: an introduction. Oxford: Elsevier Butterworth Heinemann, 2004. 350 lpp.
2. Brotherton B., Wood R.C. The SAGE handbook of hospitality management. Los Angeles ... [etc.] : SAGE Publications, 2008. 555 lpp.
3. Lībermanis G. Peļņa un konkurence. Rīga: Kamene, 2003. 229 lpp.
1. Kapitāls: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505
2. Гостиница и ресторан: бизнес и управление = Hotel & restaurant: business and management: журнал для профессионалов.Москва: Международная ассоциация гостиниц и ресторанов (IH&RA).
3. Турбизнес: журнал для профессионалов. Москва: Турбизнес.