Код курса Ekon3104
Кредитные пункты 3
Общее количество часов81
Kоличество часов лекций20
Kоличество часов семинаров и практических занятий12
Количество часов самостоятельной работы студента49
Дата утвеждения курса19.11.2019
Ekon2128,
Ekon3106,
Ekon3108,
Ekon3115,
Psih3010,
Soci2036,
VadZ3038,
1. Lektauers A., Merkurjevs J., Romānovs A. Elektroniskā komercija: mācību līdzeklis. Rīga: RTU, 2008, 124 lpp
2. Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce, 3/E, Prentice Hall, 2011, 928 pp.
3. Stabulnieks J. E-komercijas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Rokasgrāmata. Latvijas Tehnoloģiskais centrs, 2010.
1. Digitālais mārketings. Informācijas tehnoloģiju nozares konkurētspējas un eksportspējas paaugstināšana. Mācību materiāls. Projekta Nr. Nr.3.2.1.1/16/A/004. 2016, 47 lpp.
2. Atstāja Dz., Dimante Dž., Brīvers I. u.c. Vide un ekonomika. Monogrāfija. Rīga, LU, 2011, 256 lpp.
3. Hārts Dž., Dausta B. Pasākumu plāns: e – mārketings. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007, 314 lpp.
1. E-komercijas jaunumi – www.ecommercetimes.com
2. Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv
3. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs – www.ptac.gov.lv/lv/content/par-e-komerciju