Kurs-Code VadZ6025

Kreditpunkte 2

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)80

Vorlesungen (Stundenzahl)16

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)48

Bestätigt am (Datum)22.11.2016

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Baiba Briede

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Geske A., Grīnfelds A, Kangro A., Kiseļova R. Latvija OECD starptautiskajā skolēnu novērtēšanas programmā 2015 – pirmie rezultāti un secinājumi. Rīga: LU, 2016. 130 lpp.
2. Mācīšanās ir zelts. Starptautiskās komisijas ziņojums UNESCO par izglītību 21. gadsimtam. Rīga: UNESCO LNK, 2001. 255 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. Bronfenbrenner U. The bioecological theory of human development. In U. Bronfenbrenner (Ed.), Making human beings human: Bioecological perspectives on human development (pp. 3-15). Thousand Oaks, CA: Sage, 2005.
2. Ness Ā. Dzīves filosofija. Personiskas pārdomas par jūtām un prātu. R.: Norden AB, 2004. 208 lpp. (IMI IC)
3. Popers K. Nākotne ir atvērta. R.: Zvaigzne ABC, 2005. 187 lpp. (IMI IC)

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Education, Training and Youth. [Viewed 19.12.2018] Available: https://europa.eu/european-union/topics/education-training-youth_en
2. Eiropas Savienība. [Skatīts 19.12.2018.] Pieejams: https://europa.eu/european-union/index_lv
3. European Higher Education Area and Bologna process. [Skatīts 19.12.2018.] Pieejams: http://www.ehea.info/
4. European Union [Viewed 19.12.2018] Available: https://europa.eu/european-union/index_en