Kurs-Code PārZP041

Kreditpunkte 6

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)162

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)162

Bestätigt am (Datum)12.10.2011

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Sandra Īriste

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Bergin T. An introduction to data analysis (2018). Thousand Oaks, CA: SAGE Publications Ltd, 269 p.
2. Croucher S.M. Understanding communication research methods (2019). New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 323 p.
3. Kristapsone S. Statistiskās analīzes metodes pētījumā (2020). Rīga: Biznesa augstskola Turība, 477 lpp.
4. Praude V. Pārdošanas vadība (2018). Rīga: Biznesa augstskola Turība, 407 lpp.
5. Tarling K. The service organization (2023). London: London Publishing Partnership, 268 p.

Weiterfuhrende Literatur

1. Deiss R. Digital marketing (2017). Hoboken, NJ: Wiley, 334 p.
2. Eagle L. Marketing communications (2021). New York: Routledge, 401 p.
3. Esteban-Bravo M. Marketing research methods (2021). Cambridge: Cambridge University Press, 862 p.
4. Kelmere L. Ievads grāmatvedībā jeb Grāmatvedības pamati: teorija un uzdevumi (2020). Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 255 lpp.
5. Liniņa I. Kā piesaistīt un noturēt pircēju (2018). Rīga: Biznesa augstskola Turība, 187 lpp.
6. Percy L. Strategic integrated marketing communications (2018). Abingdon, Oxon: Routledge, 305 p.
7. Praude V. Pārdošanas vadība (2018). Rīga: Biznesa augstskola Turība, 407 lpp.
8. Walker J.R.The restaurant: from concept to operation. (2014). Hoboken, New Jersey: Wiley, 492 p.
9. Weeden C., Boluk K. Managing ethical consumption in tourism (2014). New York: Routledge, 254 p.
10. Wirtz J. Services marketing (2016). New Jersey: World Scientific, 783 p.